Freedome ja iCloud

Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota seuraavaan asiaan: luulen, että Freedome macOS:llä vaikuttaa iCloud-palveluiden toimivuuteen. Otin jokin aika sitten käyttöön iCloud Kuvat-palvelun ja olen huomannut, että lähes aina kuvat eivät synkronoidu kun Freedome on päällä. Jos esimerkiksi lisään kuvia kirjastooni, niin Macin Kuvat-sovelluksessa näkyy, että se lataa kuvia iCloudiin mutta mitään ei tosiasiassa tapahdu. Latauspalkki ei liiku mihinkään. Vasta kun laitan Freedomen pois päältä, kuvat latautuvat. iOSilla tätä ei tapahdu vaan vain Macilla (ainakin High Sierralla).

Muutaman kerran olen huomannut saman Safarin kirjanmerkkien kanssa; ne eivät välillä synkronoidu (iCloudin kautta) Macille Freedomen ollessa päällä.

 

Onko joku muu huomannut samaa?

Viestejä yhteensä

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    En itse käytä Applen tuotteita, mutta tein haun iCloud-sanalla keissien tietokannasta.
    Eli siis näytöltä suurennuslasi > iCloud.
    Muillakin näyttää olevan sama synkronisointiongelma. Ratkaisua en löytänyt. Olisiko joku hoksannut, miten ongelma ratkaistaan?

    Näsäviisas
  • No joo, niinpä näkyykin. Olisi pitänyt olla tarkempi, mutta kiitos tiedosta.
  • Kiitos tiedosta!
Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot