Freedome ja HBO 2kk ilmaiseksi.

TBAY
TBAY Viestejä: 2 New Member

Ostin Veikon koneen nettikaupasta 24.11.2017 Freedome lisenssin mobiililaitteelle. Sivulla oli mainos jossa luki että ostettuasi nyt F-securen Freedome tai SAFE tuotteen saat HBO Nordicin käyttöösi 2kk ilmaiseksi.

 

Voit lunastaa HBO Nordicin katseluoikeuden osoitteessa https://offer.f-secure.com/fi/h/

 

Kun menen kyseiselle toimivalle sivulle ja yritän lunastaa katselu oikeuden, sieltä tulee vastaus koodia ei löydy. Miksi Freedomen mukana tullut koodi ei kelpaa F-securen tarjouksen lunastus sivulle?

Viestejä yhteensä

  • TBAY
    TBAY Viestejä: 2 New Member

    Minähän laitoin linkinkin, missä tarjouksesta lisää tietoa. Kun etsin F-securen sivuilta tietoa kuinka saada jotain järkeviä vastauksia kuysymyksiin, totesin sitä tarjolla olevan ainoastaan yritysasiakkaille. Kuluttaja asiakkaan EI KANNATA OSTAA F-securen tuotteita. Mikäli tuotteessa tai tuoteinfossa on virhe asiakkaan pitää oletusarvoisesti maksaa siitäkin että voi saada asiaan vastauksen. FreeDomea mainostetaankin ominaisuuksilla, mitkä eivät käytännössä toimi. (Netflix ja maarajaus) Tärkein asia olisi se että tätäkin kautta saisi oikeaa apua asiaan, eikä pelkästään ohjeen soitta johonkin. Onko näsäviisas jokin botti joka antaa joka kysymykseen ohjeen soittaa jonnekin.

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    @TBAY

    Olen ihan tavallinen ihminen.
    Minulla on pää ja 4 raajaa.
    Tämä nimimerkkini Näsäviisas on suomennos ruotsin kielen sanasta näsvis.
    Toivottavasti et tästä närkästy lisää.
    Jag talar svenska. Mutta lieventävänä seikkana myös englantia.
    Olen korkeasti koulutettu & huippuälykkääksi todettu, mutta mikään kävelevä robotti en ole. En kulje piuhat päässä, valot vilkkuen.

    Olen F-Secure sovellusten käyttäjän roolissa, en ole työntekijä.
    Tämä Community on tarkoitettu keskustelu forumiksi F-Securen tuotteisiin liittyviin kysymyksiin.
    Asiakaspalvelu on se virallinen kanava - kyllä kuluttaja-asiakkaatkin saavat myös palvelua.

    En vastaa Veikon Koneen toiminnasta enkä myöskään F-Securen mainoksista.

    Mainitsemiisi Netflix & maarajoituksista lähetän toisen postin.

    Näsäviisas
  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser

    @TBAY

    Seuraavassa eräästä Netflix-tapauksesta kopio vastauksesta.

    Tapsucca Community Manager
    ‎05-12-2016 03:38 PM
    Viite: netflix
    Hei ja kiitos viesteistänne.

    Netflix tosiaan on ottanut eri VPN-palveluntarjoajat tarkkaan tutkintaan ja alkanut systemaattisesti estämään niiden toimintaa.

    Tästä syystä emme pysty takaamaan Netflixin toimivan Freedomen ollessa päällä.
Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot