Freedome Macbook Pro 2018

Micce
Micce Viestejä: 2 New Member

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?  Minulle on kolmen laitteen Freedome joka on pelittänhyt loistavasti (Macbook Air, Ipad sekä Android puhelin). Ostin tänään uuden läppärin ja siirsin vanhasta Macbook Airista Freedomen uuteen Macbook Pro:hon ja samalla kävin uusimassa tilauksen. Nyt Freedome ei suostu ollenkaan käynnistymään uudella läppärillä ja esille tulee vain teksti "Could not configure the app. Restart Freedome and try again." 

 

Olen käynnistänyt sen uudelleen monta kerta ja joka kerta sama teksti. Poistin sen välillä ja asensin sen uudestaan ja silti sama tulos. Olen loppuviikosta lähdössä ulkomaille ja olisi käyttöä Freedomelle, joten toivottavasti joku osaa neuvoa miten kannattaisi toimia tai missä vika voisi olla :)

 

/Micce

Viestejä yhteensä

  • Micce
    Micce Viestejä: 2 New Member

    Funny enough, I tried to download the 5 day trial version and I had no problem to start it up and after that I activated it with the code I have. Problem solved, but still quite strange that the "normal" version didn't work, only the trial version.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Micce, moi. Olipa kummallinen tilanne.

     

    Mikäli ongelma jatkuu, ole meihin yhteydessä tätä kautta tarkemman selvityksen saamiseksi.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot