Freedom do not work encore

Novice

Freedom do not work encore

En tiedä missä vika. tulee ilmoitus, että Freedom on minulla vanhentunut, eikä sitä voi aktivoida. Asensin kyllä uuden, mutta sekään ei aukene.

3 REPLIES 3
Novice

olen asentanut tänään uuden Freedomin.

Highlighted
Moderator

Re: Freedom do not work encore

Hei @Ann-Mari1,

Eikö F-Secure Freedome ohjelman tilaus välilehdellä näy "onko sinulla koodi" nappia tai mitään nappia josta pääset syöttämään tilauskoodisi?

Jos ei näy niin F-Secure Freedome täytyy poistaa kokonaan Mac koneelta ja asentaa uudestaan. Sen jälkeen ohjelmassa viimeistään näkyy tilaus välilehdellä kirjaudu sisään ja onko sinulla koodi napit.

Freedomen saat kokonaan poistettua ja uudelleenasennettua Mac tietokoneella seuraavanlaisesti:

Ensin Freedome täytyy poistaa manuaalisesti.

Avatkaa Finder, ja menkää ohjelmat osioon. Raahatkaa Freedome roskikseen.

Käyttäen Spotlightia, etsikää seuraavat kohteet:

~/Library/Application Support/F-Secure/

/Library/Application Support/F-Secure/

Raahatkaa FSFreedome kansio roskikseen

Kun F-secure kansiot ovat heitetty roskikseen niin tyhjennä roskis

Tämän jälkeen voitte uudelleen asentaa lataamalla Freedomen https://download.sp.f-secure.com/freedome/installer/Freedome.dmg

Asenna Freedome ja jos saatte ilmoituksen 'Keychain', muistakaa hyväksyä ja sallia se

Nyt voit ohjelman tilaus sivulta käyttää koodiasi.

Ystävällisin terveisin/Best Regards,

Ekku

Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta. Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes. Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.
Former F-Secure Employee

Re: olen asentanut tänään uuden Freedomin.

Hi Ann-Mari1,

Welcome to F-Secure Community !

Our Community is in English. Could you repost in English so that the greatest number can assist you.

or

You may post here for Finnish Languange.

Thank you