App Security ei toimi

Scholar

App Security ei toimi

Ongelma on, että Freedomen App Security ei havaitse puhelimessani F-Securen Av Test App-virusta, eikä mm. Eicaria.. Mistähän tämä voisi johtua?

sketch-1554546224097.png

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Moderator

Re: App Security ei toimi

@FrDOm !

Oletko mahdollisesti vielä kokeillut asentaa Freedomea uudelleen?

Suosittelen poistamaan nykyisen asennuksen ja tämän jälkeen asentamaan uudelleen.

Jos tuo ongelma vielä toistuu tämän jälkeen, pyytäisin sinua olemaan yhteydessä tukeemme joko puhelimitse tai chat-tuen kautta niin saamme avattua sinulle tukipyynnön jatkoselvitystä varten.

Löydät yhteystiedot alla olevasta linkistä:

https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/contact-support

6 REPLIES 6
Scholar

Käytössä Freedomen versio 2.5.7.8045 ja Android käyttiksenä 6.0.1.

Highlighted
Superuser

@FrDOm

Testasin tätä omassa älypuhelimessa ja heti F-Secure älähti! Eli toimii.
Käytössä sama Freedomen versio ja käyttis.
Jos älypuhelimessasi on myös F-Securen
Mobile Security, niin katso kohtaa tilastot, onko havaintoja. Voit käynnistää myös
virustentorjunta > tarkista nyt.
Ohjeitakin löytyy tästä testistä.

Näin Näsäviisas

Scholar

Kiitos vastauksesta.

Olen kokeillut tuota muutamalla muulla virustorjuntaohjelmalla ja ne kyllä havaitsivat tuon "viruksen" heti. Eli vika koskee minulla vain tuota Freedomen App Securityä. Tuota Mobile Securityä ei ole. 

Moderator

@FrDOm !

Oletko mahdollisesti vielä kokeillut asentaa Freedomea uudelleen?

Suosittelen poistamaan nykyisen asennuksen ja tämän jälkeen asentamaan uudelleen.

Jos tuo ongelma vielä toistuu tämän jälkeen, pyytäisin sinua olemaan yhteydessä tukeemme joko puhelimitse tai chat-tuen kautta niin saamme avattua sinulle tukipyynnön jatkoselvitystä varten.

Löydät yhteystiedot alla olevasta linkistä:

https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/contact-support

Scholar

Uudelleen asennuksessa on vain se ongelma, että itse ongelman syy ei sillä ratkea. No pitänee kokeilla tuota seuraavaksi. Katsotaan miten käy.

Scholar

Uudelleen asennus korjasi ongelman. Missä lie sitten mennyt bitti poikittain.. Kiitos vielä molemmille.