Jag har redan SENSE. Kan jag lägga till det i min prenumeration på TOTAL?

F-Secure TOTAL levereras nu med hemskyddet SENSE. En annan nyhet som ingår i TOTAL är F-Secure KEY – en enkel lösenordshanterare som ger dig möjlighet att lagra dina lösenord på ett säkert sätt.

Om du redan har F-Secure SENSE och även vill ha F-Secure TOTAL erbjuder vi dig nu sex månaders gratis TOTAL, vilket nu levereras med KEY och hemskydd, samt F-Secure FREEDOME VPN.

För att vi ska aktivera detta åt dig behöver du bara kontakta F-Secures kundsupport och ge oss ditt serienummer till SENSE och den e-postadress som du använder för att komma åt ditt My F-Secure-konto, så ordnar vi det åt dig. Vi lägger till SENSE till din prenumeration på TOTAL så att du kan hantera alla dina produkter från F-Secure i My F-Secure.

Viktigt: Om din aktuella prenumeration på SENSE är längre än erbjudandet om gratis TOTAL i sex månader synkroniseras längden på din prenumeration på SENSE med prenumerationen på TOTAL. Det betyder att du, om du vill behålla din aktuella prenumeration på SENSE till det ursprungliga utgångsdatumet, ska lägga till SENSE till din prenumeration på TOTAL först när din prenumeration på SENSE håller på att gå ut.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Revidering #
4 av 4
Senaste uppdatering:
‎25-10-2018 12:10 PM
Uppdaterat av: