Ik heb al SENSE. Kan ik het toevoegen aan mijn TOTAL-abonnement?

U ontvangt nu bij F-Secure TOTAL ook SENSE-thuisbescherming. Ook nieuw bij TOTAL is F-Secure KEY: een eenvoudige wachtwoordmanager waarmee u wachtwoorden veilig kunt opslaan.

Als u F-Secure SENSE al hebt, bieden we u TOTAL nu zes maanden gratis, waarbij u bovendien zowel de nieuw toegevoegde KEY- en thuisbescherming als F-Secure FREEDOME VPN ontvangt.

Om dit te activeren neemt u contact op met de klantenondersteuning van F-Secure met vermelding van uw SENSE-serienummer en het e-mailadres waarmee u toegang tot uw Mijn F-Secure-account hebt. Vervolgens zullen wij het regelen. SENSE wordt aan uw TOTAL-abonnement toevoegd, zodat u al uw F-Secure-producten in Mijn F-Secure kunt beheren.

Belangrijk: Als uw huidige SENSE-abonnement langer is dan de gratis TOTAL-aanbieding van zes maanden, wordt de lengte van uw SENSE-abonnement gesynchroniseerd met het TOTAL-abonnement. Met andere woorden, als u uw huidige SENSE-abonnement wilt behouden tot de oorspronkelijke vervaldatum, voegt u uw SENSE-abonnement pas toe aan uw TOTAL-abonnement wanneer uw huidige SENSE-abonnement bijna ten einde is.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
5 van 5
Laatste update:
‎11-10-2019 04:48 PM
Bijgewerkt door:

Labels (2)