Hvordan installerer jeg FREEDOME VPN (TOTAL) på min Mac?

Inden du begynder at installere F-Secure FREEDOME på din Mac, skal du have din My F-Secure-konto parat.

Bemærk: Hvis du allerede har installeret FREEDOME og opgraderet til et TOTAL-abonnement, skal du aktivere TOTAL-abonnementet i appen FREEDOME som beskrevet i artiklen Jeg har allerede FREEDOME installeret. Hvordan tager jeg FREEDOME i brug efter opgradering til TOTAL....

1. Log ind på din My F-Secure-konto.
  2. Vælg TOTAL-apps på den øverste linje i My F-Secure.
  3. Vælg FREEDOME på My F-Secure-dashboardet.
  4. Vælg Installer FREEDOME nu (hvis det er din første FREEDOME-installation) / Installer på en anden enhed (hvis du allerede har installeret FREEDOME på en enhed).
  5. Vælg Min enhed, og klik på Fortsæt.
  6. Vælg Denne computer, og vælg derefter Hent til Mac.
  7. Find installationsfilen fra overførselsmappen, og dobbeltklik på den for at installere FREEDOME. Guiden Velkommen til Freedome-installationsprogrammet åbnes.
  8. Vælg Fortsæt.
  9. Læs vilkårene for tjenesten, vælg Fortsæt, og vælg derefter Accepter.
  10. Vælg Fortsæt under Installationstype og derefter Installer.
  11. Hvis du bliver bedt om det, skal du indtaste dine administratoroplysninger og vælge Installer software.
  12. Når installationen er fuldført, skal dit abonnement aktiveres:
    1. Skriv navnet på din nye enhed, og vælg Fortsæt.
    2. Vælg OK for at afslutte aktiveringen.
  13. Klik på kontakten Beskyttelse FRA i FREEDOME for at starte beskyttelsen. Kontakten ændres til Beskyttelse TIL.

F-Secure FREEDOME er nu installeret på din enhed. Hvis du vil se, hvilke enheder du har installeret F-Secure FREEDOME på, skal du logge på My F-Secure, vælge TOTAL-apps på den øverste linje og vælge FREEDOME fra dashboardet.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
9 af 9
Sidste opdatering:
for en uge siden
Opdateret af:

Mærkater (5)