Hvordan installerer jeg FREEDOME VPN (TOTAL) på min iPhone/iPad?

Inden du begynder at installere F-Secure FREEDOME på din iPhone eller iPad, skal du have din My F-Secure-konto parat.

Bemærk: Hvis du allerede har installeret FREEDOME og opgraderet til et TOTAL-abonnement, skal du aktivere TOTAL-abonnementet i appen FREEDOME som beskrevet i artiklen Jeg har allerede FREEDOME installeret. Hvordan tager jeg FREEDOME i brug efter opgradering til TOTAL...

1. På din enhed skal du åbne webbrowseren og logge på din My F-Secure-konto.
  2. Når du er logget på, skal du trykke på hovedmenuen øverst til højre på siden My F-Secure. Siden TOTAL-apps åbnes og viser alle de TOTAL-apps, der er tilgængelige for dig. Via denne side kan du også få adgang til dine abonnementsoplysninger og kontoindstillinger.
  3. Vælg FREEDOME.
  4. Vælg Installer FREEDOME nu (hvis det er din første FREEDOME-installation) / Installer på en anden enhed (hvis du allerede har installeret FREEDOME på en enhed). Vinduet Tilføj enhed åbnes.
  5. Vælg Min enhed, og vælg derefter Fortsæt.
  6. Vælg Denne enhed, og vælg derefter Installer fra appbutik. App Store åbnes og viser installationssiden til FREEDOME VPN.
  7. Vælg skyikonet for at installere FREEDOME.
  8. Når installationen er afsluttet, skal du vælge Åbn for at åbne appen. FREEDOME åbnes og viser et kort selvstudium om hovedfunktionerne.
  9. Stryg til venstre over skærmen, indtil du når til den sidste side. Siden Navngiv ny enhed åbnes automatisk.
  10. Giv din enhed et navn, vælg Fortsæt, og vælg derefter OK. Siden VILKÅR FOR TJENESTE åbnes.
  11. Vælg Accepter. FREEDOME VPN åbner med beskyttelsen slået FRA.
  12. Tryk midt på skærmen. Når FREEDOME startes for første gang, vil det opsætte en VPN-forbindelse, der tillader den at overvåge netværkstrafikken. Tillad dette ved at vælge Lad os gøre det og derefter Tillad, når meddelelsen "Freedome" vil gerne tilføje VPN-konfigurationer vises.
  13. Når "Freedome" vil gerne sende dig beskeder vises, skal du vælge Tillad.

FREEDOME er nu installeret på din enhed.

Når du går tilbage til siden My F-Secure, kan du se, hvilke enheder du har F-Secure FREEDOME installeret på.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
8 af 8
Sidste opdatering:
fredag
Opdateret af:

Mærkater (4)