avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Hvordan installerer jeg F-Secure KEY (TOTAL) på en Android-enhet?

I F-Secure TOTAL bestemmes antall KEY-lisenser av TOTAL-abonnementet. Hvis du for eksempel har et abonnement for 5 enheter, kan fem forskjellige brukere bruke KEY på sine enheter. Disse fem brukerne kan da synkronisere passordene sine på et ubegrenset antall enheter.

Før du kan installere F-Secure KEY på Android-enheten, må du ha My F-Secure-kontoen klar.

Merk: Hvis du allerede har KEY installert og har oppgradert til et TOTAL-abonnement, aktiverer du TOTAL-abonnementet i KEY-appen som beskrevet i artikkelen Jeg har allerede KEY installert. Hvordan tar jeg KEY i bruk etter oppgradering til TOTAL?

1. Logg deg på My F-Secure-kontoen på Android-enheten.
  2. Når du har logget deg på, trykker du på hovedmenyen oppe i høyre hjørne av My F-Secure-siden. Da åpnes siden med TOTAL-apper og viser alle TOTAL-appene du har tilgang til. Via denne siden har du også tilgang til abonnementsdetaljer og kontoinnstillinger.
  3. Velg KEY.
  4. Velg Installer KEY nå (eller Installer på en annen enhet).
  5. Velg Min enhet og deretter Fortsett.
  6. Velg Denne enheten og deretter Installer fra app-butikk. Google Play Store åpnes og viser installeringssiden for passordbehandleren F-Secure KEY.
  7. Velg Installer.
  8. Når KEY er installert på enheten, velger du Åpne. KEY åpnes og viser en kort innføring om de viktigste funksjonene.
  9. Sveip mot venstre på skjermen til du kommer til siste side, og velg deretter Kom i gang. Da åpnes siden Velkommen til F-Secure KEY.
  10. Velg Aktiver.
  11. Når vinduet Gi navn til ny enhet åpnes, skriver du navnet på enheten og velger Fortsett.
  12. Hvis dette er den første KEY-installasjonen, velger du Opprett hovedpassord:
    1. Skriv inn et sterkt hovedpassord.
    2. Gjenta hovedpassordet for å bekrefte det.
    3. Velg Godta og fortsett. Nå har du installert KEY på enheten din og kan begynne å registrere passord og annen legitimasjon i KEY.
  13. For å ha passordene tilgjengelig også på andre enheter må du koble til enhetene. Det gjør du på følgende måte på hver enhet:
    1. Installer KEY på enheten fra nettstedet vårt eller en aktuell appbutikk.
    2. Åpne KEY på enheten som allerede har KEY installert, og gå til Koble til enheter. Da åpnes siden Koble til enheter, som viser synkroniseringskoden (gyldig i ett minutt).
    3. Gå til Koble til enheter på den nye enheten, oppgi denne koden i feltet Oppgi synkroniseringskode og velg Koble til.
    4. Skriv inn det gjeldende hovedpassordet og velg OK. Fra nå av vil passordene dine bli synkronisert automatisk mellom disse to enhetene.
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versjonslogg
Revidering #
6 av 6
Sist oppdatert:
‎19-02-2019 07:43 PM
Oppdatert av:

Etiketter (3)