annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Hvordan installerer jeg F-Secure KEY (TOTAL) på min Mac?

Med F-Secure TOTAL bestemmes antallet af KEY-licenser af dit TOTAL-abonnement. Hvis du f.eks. har et abonnement til 5 enheder, kan fem forskellige brugere benytte KEY på deres enheder. Disse fem brugere kan derefter synkronisere deres adgangskoder med et ubegrænset antal enheder.

Inden du begynder at installere F-Secure KEY på din Mac, skal du have oprettet din My F-Secure-konto.

Bemærk: Hvis du allerede har installeret KEY og opgraderet til et TOTAL-abonnement, skal du aktivere TOTAL-abonnementet i appen KEY som beskrevet i artiklen Jeg har allerede KEY installeret. Hvordan tager jeg KEY i brug efter opgradering til TOTAL?

1. Log ind på din My F-Secure-konto.
  2. Vælg TOTAL-apps på den øverste linje i My F-Secure.
  3. Vælg KEY på My F-Secure-dashboardet.
  4. Vælg Installer KEY nu (eller Installer på en anden enhed).
  5. Vælg Min enhed, og klik på Fortsæt.
  6. Vælg Denne computer, og vælg derefter Hent til Mac.
  7. Find installationsfilen i overførselsmappen, dobbeltklik på den, og træk F-Secure KEY-ikonet til din programmappe for at starte installationen.
  8. Når installationen er fuldført, skal du klikke på KEY-appen for at åbne den og derefter vælge Begynd at bruge KEY. Vinduet Aktiver åbnes.
  9. Når vinduet Navngiv ny enhed åbnes, skal du indtaste navnet på din enhed og vælge Fortsæt.
  10. Hvis det er din første KEY-installation, skal du vælge Opret masteradgangskode:
    1. Indtast en stærk masteradgangskode.
    2. Gentag masteradgangskoden for at bekræfte den.
    3. Vælg Accepter og fortsæt. Du har nu installeret KEY på din Mac, og du kan begynde at indtaste dine adgangskoder og andre legitimationsoplysninger i KEY.
  11. Du skal forbinde dine enheder for også at have adgangskoderne tilgængelige på dine andre enheder. Gør følgende på hver enhed:
    1. På enheden skal du installere KEY fra vores websted eller en relevant appbutik.
    2. Åbn KEY på den enhed, hvor KEY allerede er installeret, og gå til Forbind enheder. Siden Forbind enheder åbnes og viser synkroniseringskoden (gyldig i ét minut).
    3. På den nye enhed skal du gå til Forbind enheder og indtaste denne kode i feltet Indtast synkroniseringskode og vælge Forbind.
    4. Indtast din nuværende masteradgangskode, og vælg OK. Fra nu af vil dine adgangskoder blive synkroniseret automatisk mellem disse to enheder.
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
8 af 8
Sidste opdatering:
for en uge siden
Opdateret af:

Mærkater (3)