Hvordan installerer jeg F-Secure KEY (TOTAL) på min iPhone/iPad?

Med F-Secure TOTAL bestemmes antallet af KEY-licenser af dit TOTAL-abonnement. Hvis du for eksempel har et abonnement til 5 enheder, kan fem forskellige brugere benytte KEY på deres enheder. Disse fem brugere kan derefter synkronisere deres adgangskoder med et ubegrænset antal enheder.

Inden du begynder at installere F-Secure KEY på din iPhone eller iPad, skal du have oprettet din My F-Secure-konto.

Bemærk: Hvis du allerede har installeret KEY og opgraderet til et TOTAL-abonnement, skal du aktivere TOTAL-abonnementet i appen KEY som beskrevet i artiklen Jeg har allerede KEY installeret. Hvordan tager jeg KEY i brug efter opgradering til TOTAL?

1. På din enhed skal du logge på din My F-Secure-konto.
  2. Når du er logget på, skal du trykke på hovedmenuen øverst til højre på siden My F-Secure. Siden TOTAL-apps åbnes og viser alle de TOTAL-apps, der er tilgængelige for dig. Via denne side kan du også få adgang til dine abonnementsoplysninger og kontoindstillinger.
  3. Vælg KEY.
  4. Vælg Installer KEY nu (eller Installer på en anden enhed).
  5. Vælg Min enhed, og vælg derefter Fortsæt.
  6. Vælg Denne enhed, og vælg derefter Installer fra appbutik. App Store åbnes med en installationsside til F-Secure KEY-adgangskodestyring.
  7. Vælg skyikonet for at starte installationen.
  8. Når KEY er installeret på din enhed, skal du vælge Åbn. KEY åbnes og viser et kort selvstudium om de vigtigste funktioner.
  9. Stryg til venstre over skærmen, indtil du når den sidste side, og vælg derefter Kom godt i gang. Siden Velkommen til KEY åbnes.
  10. Hvis det er din første KEY-installation, skal du vælge Opret masteradgangskode:
    1. Indtast en stærk masteradgangskode.
    2. Gentag masteradgangskoden for at bekræfte den.
    3. Vælg Accepter og fortsæt. Du har nu installeret KEY på din enhed, og du kan begynde at indtaste dine adgangskoder og andre legitimationsoplysninger i KEY.
  11. Hvis adgangskoderne også skal være tilgængelige på dine andre enheder, skal du forbinde dine enheder. Gør følgende på hver enhed:
    1. På enheden skal du installere KEY fra vores websted eller en relevant appbutik.
    2. Åbn KEY på den enhed, hvor KEY allerede er installeret, og gå til Forbind enheder. Siden Forbind enheder åbnes og viser synkroniseringskoden (gyldig i ét minut).
    3. På den nye enhed skal du gå til Forbind enheder og indtaste denne kode i feltet Synkroniseringskode og vælge Forbind.
    4. Indtast din nuværende masteradgangskode, og vælg OK. Fra nu af vil dine adgangskoder blive synkroniseret automatisk mellem disse to enheder.
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
8 af 8
Sidste opdatering:
fredag
Opdateret af:

Mærkater (4)