annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe installeer ik F-Secure KEY (TOTAL) op mijn pc?

Opmerking: Met F-Secure TOTAL hangt het aantal KEY-licenties af van uw TOTAL-abonnement. Als u bijvoorbeeld een abonnement voor vijf apparaten hebt, kunnen vijf verschillende gebruikers KEY op hun apparaten gebruiken. Deze vijf gebruikers kunnen vervolgens hun wachtwoorden met een onbeperkt aantal apparaten synchroniseren.

Voordat u F-Secure KEY op uw pc installeert, moet u uw Mijn F-Secure-account gereed hebben.

1. Meld u aan bij uw Mijn F-Secure-account.
  2. Selecteer in de bovenste menubalk in Mijn F-Secure het tabblad KEY.
  3. Selecteer KEY nu installeren. De pagina Uw wachtwoorden met KEY beheren wordt geopend.
  4. Selecteer Downloaden voor Windows-pc.
  5. Sla het gedownloade bestand op, open de map Downloads en dubbelklik op het bestand om de installatie te starten. De F-Secure KEY-installatiewizard wordt geopend.
  6. Selecteer Volgende om de installatiewizard KEY te laten installeren op uw pc.
  7. Schakel het selectievakje Ik accepteer de voorwaarden in de licentieovereenkomst in en selecteer Volgende.
  8. Selecteer Volgende om de standaard bestemmingsmap te installeren en selecteer vervolgens Installeren.

Opmerking: Als u om uw beheerdersgegevens wordt gevraagd, voert u deze in en selecteert u Ja.

9. Wanneer de installatie is voltooid, selecteert u Voltooien om de installatiewizard af te sluiten. De F-Secure KEY-app wordt geopend.
  10. Selecteer KEY gebruiken. Het venster Activeren wordt geopend.
  11. Meld u aan bij uw Mijn F-Secure-account. Wanneer het venster Nieuw apparaat een naam geven wordt geopend, typt u de naam van uw apparaat en selecteert u Doorgaan.
  12. Selecteer Hoofdwachtwoord maken:
    1. Voer een sterk hoofdwachtwoord in.
    2. Herhaal het hoofdwachtwoord om het te bevestigen.
    3. Selecteer Accepteren en doorgaan. U hebt nu KEY op uw pc geïnstalleerd en u kunt beginnen door uw wachtwoorden en andere gegevens in KEY in te voeren.
  13. Als u uw wachtwoorden ook op uw andere apparaten beschikbaar wilt hebben, moet u verbinding maken met uw apparaten. Doe hiervoor op elk apparaat het volgende:
    1. Installeer KEY op het apparaat via onze website of een relevante appstore.
    2. Open KEY op het apparaat waarop KEY al is geïnstalleerd en ga naar Verbinding maken met apparaten. De pagina Verbinding maken met apparaten wordt geopend en geeft een synchronisatiecode (één minuut geldig).
    3. Ga op het nieuwe apparaat naar Verbinding maken met apparaten en voer deze code in het veld Synchronisatiecode invoeren in en selecteer Verbinding maken.
    4. Voer uw huidige hoofdwachtwoord in en selecteer OK. Vanaf nu worden uw wachtwoorden automatisch tussen deze twee apparaten gesynchroniseerd.
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
4 van 4
Laatste update:
‎24-10-2018 10:18 AM
Bijgewerkt door:

Labels (3)