annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe installeer ik F-Secure KEY (TOTAL) op mijn Android-apparaat?

Met F-Secure TOTAL wordt het aantal KEY-licenties bepaald door uw TOTAL-abonnement. Als u bijvoorbeeld een abonnement voor vijf apparaten hebt, kunnen vijf verschillende gebruikers KEY op hun apparaten gebruiken. Deze vijf gebruikers kunnen vervolgens hun wachtwoorden met een onbeperkt aantal apparaten delen.

Voordat u F-Secure KEY op uw Android-apparaat installeert, moet u uw Mijn F-Secure-account gereed hebben.

Opmerking: Als u KEY al hebt geïnstalleerd en hebt geüpgraded naar een TOTAL-abonnement, activeert u als volgt uw TOTAL-abonnement in de KEY-app, zoals beschreven in het artikel Ik heb KEY al geïnstalleerd. Hoe begin ik KEY te gebruiken na een upgrade naar TOTAL?

1. Meld u op uw Android-apparaat aan bij uw Mijn F-Secure-account.
  2. Wanneer u bent aangemeld, tikt u op het hoofdmenu in de rechterbovenhoek van de Mijn F-Secure-pagina. De TOTAL-appspagina wordt geopend en geeft alle TOTAL-apps weer die voor u beschikbaar zijn. Via deze pagina hebt u ook toegang tot uw abonnementsgegevens en accountinstellingen.
  3. Selecteer KEY.
  4. Selecteer KEY nu installeren (of Op een ander apparaat installeren).
  5. Selecteer Mijn apparaat en selecteer vervolgens Doorgaan.
  6. Selecteer Dit apparaat en vervolgens Installeren vanuit appstore. Google Play Store wordt geopend en geeft de installatiepagina voor de wachtwoordmanager F-Secure KEY weer.
  7. Selecteer Installeren.
  8. Wanneer KEY op uw apparaat is geïnstalleerd, selecteert u Openen. KEY wordt geopend en er wordt een korte tutorial over de belangrijkste functies weergegeven.
  9. Veeg het scherm naar links totdat u de laatste pagina opent en selecteer vervolgens Aan de slag. De pagina Welkom bij F-Secure KEY wordt geopend.
  10. Selecteer Activeren.
  11. Wanneer het venster Nieuw apparaat naam geven wordt geopend, typt u de naam van uw apparaat en selecteert u Doorgaan.
  12. Als dit de eerste keer is dat u KEY installeert, selecteert u Hoofdwachtwoord maken:
    1. Voer een sterk hoofdwachtwoord in.
    2. Herhaal het hoofdwachtwoord om het te bevestigen.
    3. Selecteer Accepteren en doorgaan. U hebt nu KEY op uw apparaat geïnstalleerd en u kunt beginnen door uw wachtwoorden en andere gegevens in KEY in te voeren.
  13. Als u uw wachtwoorden ook op uw andere apparaten beschikbaar wilt u hebben, moet u uw apparaten verbinden. Doe hiervoor op elk apparaat het volgende:
    1. Installeer KEY op het apparaat via onze website of een relevante appstore.
    2. Open KEY op het apparaat waarop KEY al is geïnstalleerd en ga naar Verbinding maken met apparaten. De pagina Verbinding maken met apparaten wordt geopend en geeft een synchronisatiecode (één minuut geldig).
    3. Ga op het nieuwe apparaat naar Verbinding maken met apparaten en voer deze code in het veld Synchronisatiecode invoeren in en selecteer Verbinding maken.
    4. Voer uw huidige hoofdwachtwoord in en selecteer OK. Vanaf nu worden uw wachtwoorden automatisch tussen deze twee apparaten gesynchroniseerd.
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
6 van 6
Laatste update:
een maand geleden
Bijgewerkt door:

Labels (3)