F-Secure produkter som er kjøpt fra Power: Hvordan fornyer jeg mitt abonnement?

Denne artikkelen gjelder kun til Power kunder i Finland, Sverige, Norge og Danmark.

Du kan fornye til F-Secure TOTAL eller F-Secure SAFE. TOTAL består av tre sikkerhetsprodukter pakket inn i ett abonnement:

-    F-Secure SAFE, som sørger for din sikkerhet på internett,
-    F-Secure FREEDOME, som opprettholder ditt personvern på nett, og
-    F-Secure KEY, et passordhåndtering verktøy som lagerer dine passord og pin koder på ett sted.

1.    Logg inn på din My F-Secure konto og klikk Forny nå. Velg om du vil fornye SAFE eller TOTAL. Fullfør fornyelsen ved å følge trinnene og fullfør kjøpet.

Gratulerer! Du har nå fornyet F-Secure-produktet. Din F-Secure SAFE Internett-sikkerhet oppdateres automatisk! Hvis du har fornyet til F-Secure TOTAL, kan du lese følgende trinn for å fornye/aktivere FREEDOME VPN og KEY Passordhåndterer.

2.    For å fornye/aktivere FREEDOME VPN programmet:

a. Åpne programmet og velg Abonnement.
b. Velg Logg inn.
c. Velg F-Secure fra listen og logg inn med My F-Secure påloggings info (epost og passord).

3.    For å fornye/aktivere KEY Passordhåndterer programmet:

a. Åpne appen og logg inn med ditt hovedpassord.
b. Velg Abonnement fra hovedmenylinjen (øverst til venstre).
c. Velg Velg en leverandør og deretter F-Secure. Dette tar deg til My F-Secure-logosiden.
d. Skriv inn innloggingsinformasjonen din og velg Logg inn. Når du er logget inn, vises abonnementsinformasjonen din. Ditt passorddata er nå koblet til ditt TOTALE abonnement.

Merk: Hvis du ikke kan se F-Secure i Abonnement > Velg en leverandør, oppdater F-Secure KEY-programvaren via My F-Secure, eller hvis det er en mobil enhet gjennom respektive appbutikk.

Hvor kan jeg finne min påloggings informasjon?

Din påloggins informasjon til My F-Secure ble laget av din Power forhandler når du kjøpte enheten med Power pakken. Hvis du ikke har din påloggings informasjon, venneligst klikk «Glemt passord» og skriv inn din epostadresse for å tilbakestille passordet.

Hvordan får jeg tilbudet?
Logg inn på My F-Secure ved å bruke skjemaet her. Klikk på Forny nå og fullfør handelen.
Ditt abonnement blir øyeblikkelig oppgradert og den nye abonnementetsperioden blir lagt på toppen av ditt nåværende abonnement

Hva er F-Secure TOTAL?
F-Secure TOTAL tilbyr din Power pakke med F-Secure produkter I ett enkelt abonnement. Du får F-Secure SAFE, F-Secure FREEDOME VPN og F-Secure KEY Passordhåndterer I en pakke enkelt håndtert via My F-Secure.

Du sparer opptil  42% sammenlignet med å kjøpe de separat.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versjonslogg
Revidering #
10 av 10
Sist oppdatert:
‎24-09-2018 10:43 AM
Oppdatert av: