avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

F-Secure SAFE

Sortera efter:
Fråga Hur lägger jag till en prenumerationsnyckel för förnyelse av produkten? Svar När du har förnyat prenumerationen på F-Secure Internet Security eller Anti-Virus for PC kan du aktivera den nya prenumerationsnyckeln som skickas i ett e-postmeddelande på följande sätt:   Högerklicka på F-Secure-ikonen i systemfältet och välj Visa mina prenumerationer. Fönstret Mina prenumerationer öppnas. Klicka på länken Lägg till ny prenumeration längst ned i fönstret. Fönstret Lägg till ny prenumeration öppnas. Ange den nya prenumerationsnyckeln och klicka på Nästa. Klicka på Bekräfta.  Denna artikel på engelska
Visa fullständig artikel
Fråga Hur återfår jag en förlorad prenumerationsnyckel? Svar Om du använder Internet Security och produkten är installerad öppnar du fönstret Visa mina prenumerationer och väljer Visa prenumerationsnycklar.   Om du fortfarande har en del av din prenumerationsnyckel kan du kontakta F-Secures support och skicka en ansökan om support.   Om du har köpt produkten i butik kan du prova att kontakta återförsäljaren som kan ha registrerat din prenumerationsnyckel.   Om du har köpt produkten från F-Secures webbshop kan du kontakta oss med så mycket information som möjligt:   För F-Secure Anti-Virus eller F-Secure Internet Security: Fullständigt namn E-postadress som användes vid köp/förnyelse Order-/kundnummer Inköpsdatum/förnyelsedatum För F-Secure Mobile Security/Tablet Security: Order-/referensnummer Telefonens IMEI-kod (Skriv in *#06# på din telefon. IMEI-koden är på 15 siffror.) Fullständigt telefonnummer (inklusive landsnummer) Tidigare / aktuellt prenumerationsnummer. Android-enhetens serienummer. Du hittar det via menyn Inställningar > Om enheten > Status > Serienummer. Vanligtvis finns serienumret även tryckt på förpackningen.  Denna artikel på engelska
Visa fullständig artikel
Fråga Var hittar jag produktens prenumerationsnyckel? Svar Så här hittar du produktens prenumerationsnyckel:   Genom systemfältsikonen:   Högerklicka på produktikonen i systemfältet och välj Visa mina prenumerationer. Fönstret Mina prenumerationer öppnas. Klicka på länken Visa prenumerationsnycklar. Prenumerationsnyckeln visas under Mina prenumerationer. Genom ett program:   Klicka på produktikonen i systemfältet. Antivirus-programmets fönster öppnas. Klicka på och välj Visa min prenumeration,Fönstret Mina prenumerationer öppnas. Klicka på länken Visa prenumerationsnycklar. Prenumerationsnyckeln visas under Mina prenumerationer. Andra sätt att hitta prenumerationsnyckeln:   Webbshop - Om du har köpt produkten i en webbshop hittar du prenumerationsnyckeln i orderbekräftelsen som du fick via e-post efter köpet. Butik - Om du har köpt produkten på CD i en butik hittar du prenumerationsnyckeln på framsidan av Snabbinstallationsguiden. Denna artikel på engelska
Visa fullständig artikel
Fråga Hur gör jag för att tillåta andra webbplatser när jag använder internetbanken? Svar Om du använder internetbanken och vill tillåta andra webbplatser som inte hör till en internetbank gör du så här:   Klicka på produktikonen i systemfältet för att öppna huvudanvändargränssnittet. Klicka på Browsing Protection längst ned i fönstret. Välj det användarkonto du vill redigera. Obs!: Du måste ha administratörsbehörighet för att ändra inställningarna på andra användarkonton. Klicka på Inställningar. På sidan Browsing Protection klickar du på länken Visa undantagna webbplatser . Fönstret Begränsade webbplatser öppnas. På fliken Tillåtna klickar du på Lägg till. Fönstret Lägg till webbplats öppnas. Ange önskad webbplatsadress i fältet och klicka på OK. Denna artikel på engelska
Visa fullständig artikel
Fråga Hur skapar jag nya användarkonton? Svar Vi rekommenderar att du skapar ett separat Windows-användarkonto för varje familjemedlem. Om varje dator har ett separat Windows-användarkonto kan du ställa in olika behörighet för var och en.   Så här skapar du nya användarkonton   Klicka på produktikonen i systemfältet för att öppna huvudanvändargränssnittet. Klicka på Browsing Protection längst ned i fönstret. Fönstret Browsing Protection med en lista över befintliga användarkonton öppnas. Välj Skapa nytt om du vill skapa ett nytt användarkonto. Inställningar för användarkonton i Windows öppnas. Fyll i de uppgifter som krävs för att skapa eller redigera ett användarkonto. Mer information om användarkonton hittar du i Microsofts knowledge base till Windows 8, Windows 7, Windows Vista och Windows XP.   Denna artikel på engelska
Visa fullständig artikel