annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

F-Secure SAFE

Sortér efter:
Spørgsmål Hvordan tilføjer jeg en nøgle til fornyelse af abonnementet på produktet? Svar Når du har fornyet dit abonnement til F-Secure Internet Security eller Anti-Virus for PC, kan du aktivere den nye abonnementsnøgle sendt til dig i en e-mail på følgende måde:   Højreklik på F-Secure-ikonet på proceslinjen, og vælg Vis mine abonnementer. Vinduet Mine abonnementer åbnes. Klik på linket Tilføj nyt abonnement nederst i vinduet. Vinduet Tilføj nyt abonnement åbnes. Indtast den nye abonnementsnøgle, og klik på Næste. Klik på Valider.  Denne artikel på engelsk
Vis hele artiklen
Spørgsmål Hvordan kan jeg gendanne en mistet produktabonnementsnøgle? Svar Hvis du bruger Internet Security, og produktet er installeret, kan du åbne vinduet Vis mine abonnementer og vælge Vis abonnementsnøgler.   Hvis du stadig har en del af abonnementsnøglen, kan du kontakte F-Secure-support og indsende en supportanmodning.   Hvis du købte produktet i en detailforretning, kan du prøve at kontakte forhandleren, som måske har en fortegnelse over din abonnementsnøgle.   Hvis du købte produktet fra F-Secure eStore, kan du kontakte F-Secure-support og indsende en supportanmodning. Angiv så mange af følgende oplysninger som muligt:   For F-Secure Anti-Virus eller F-Secure Internet Security: Fulde navn E-mailadresse, der blev brugt under køb/fornyelse Ordre-/kundenummer Dato for køb/fornyelse. For F-Secure Mobile Security/Tablet Security: Ordre-/referencenummer Telefonens IMEI-kode (skriv *#06# på din telefon. IMEI-koden er på 15 cifre). Hele telefonnummeret (inkl. landekode) Gammelt/eksisterende abonnementsnummer. Serienummer på Android-enheden. Du kan finde det fra menuen Indstillinger > Om enhed > Status > Serienummer. Serienummeret er også normalt påtrykt salgsemballagen.  Denne artikel på engelsk
Vis hele artiklen
Spørgsmål Hvordan kan jeg tillade andre websteder under onlinebanksessionen? Svar Hvis du under din onlinebanksession vil tillade websteder, som ikke er websteder til onlinebankforretninger, skal du gøre som følger:   Klik på produktikonet på proceslinjen for at åbne hovedbrugergrænsefladen. Klik på Browserbeskyttelse nederst i vinduet. Vælg den brugerkonto, du vil redigere. Bemærk! Du skal have administrative rettigheder til at ændre indstillinger for andre brugerkonti. Klik på Indstillinger. Klik på linket Vis webstedsundtagelser på siden Browserbeskyttelse. Vinduet med begrænsninger af websteder åbnes. Klik på Tilføj under fanen Tilladt. Vinduet Tilføj websted åbnes. Skriv den ønskede webstedsadresse i feltet, og klik på OK. Denne artikel på engelsk
Vis hele artiklen
Spørgsmål Hvordan kan jeg oprette nye brugerkonti? Svar Vi anbefaler, at du opretter en særskilt Windows-brugerkonto til hvert enkelt familiemedlem. Når hver computerbruger har sin egen Windows-brugerkonto, kan du indstille forskellige tilladelser for hver enkelt.   Sådan oprettes nye brugerkonti   Klik på produktikonet på proceslinjen for at åbne hovedbrugergrænsefladen. Klik på Browserbeskyttelse nederst i vinduet. Vinduet Browserbeskyttelse åbnes med listen over eksisterende brugerkonti. Vælg Opret ny for at oprette en ny konto. Brugerkontoindstillinger i Windows åbnes.  Udfyld de nødvendige oplysninger for at oprette eller redigere brugerkontoen. Yderligere oplysninger om brugerkonti findes i Microsofts videnbase til Windows 8, Windows 7, Windows Vista eller Windows XP.   Denne artikel på engelsk
Vis hele artiklen