F-Secure SAFE

Sorter etter:
Spørsmål Hvordan legger jeg til en abonnementsnøkkel for produktet? Svar Når du har fornyet F-Secure Internet Security- eller Anti-Virus for PC-abonnementet, kan du aktivere den nye abonnementsnøkkelen som du får tilsendt per e-post, på følgende måte:   Høyreklikk på F-Secure-ikonet i systemstatusfeltet og velg Vis mine abonnementer. Da vises vinduet Mine abonnementer. Klikk på lenken Legg til nytt abonnement nederst i vinduet. Da åpnes vinduet Legg til nytt abonnement. Skriv inn den nye abonnementsnøkkelen og klikk på Neste. Klikk på Valider.  Denne artikkelen på engelsk
Vis hele artikkelen
Spørsmål Hvordan gjenoppretter jeg en tapt abonnementsnøkkel? Svar Hvis du bruker Internet Security og har produktet installert, åpner du vinduet Vis mine abonnementer og velger Vis abonnementnøkler.   Hvis deler av abonnementsnøkkelen fremdeles er tilgjengelig, kan du kontakte F-Secures kundestøtte og sende inn en støtteforespørsel.   Hvis du kjøpte produktet i en butikk, kan du prøve å kontakte forhandleren, som kanskje har registrert abonnementsnøkkelen din.   Hvis du kjøpte produktet fra F-Secure eStore, kontakter du F-Secures kundestøtte og sender inn en støtteforespørsel. Gi oss så mye av følgende informasjon som mulig:   For F-Secure Anti-Virus eller F-Secure Internet Security: Fullt navn E-postadressen som ble brukt ved kjøpet/fornyelsen Bestillings-/kundenummer Dato for kjøp/fornyelse For F-Secure Mobile Security/Tablet Security: Bestillings-/referansenummer Telefonens IMEI-kode (skriv *#06# på telefonen. IMEI-koden består av 15 sifre.) Fullt telefonnummer (inkludert landkode) Gammelt/eksisterende abonnementsnummer Serienummer på Android-enheten. Du kan finne det fra menyen Innstillinger > Om enhet > Status > Serienummer. Serienummeret er også vanligvis trykt på produktemballasjen.  Denne artikkelen på engelsk
Vis hele artikkelen
Spørsmål Hvordan tillater jeg andre nettsteder under nettbankøkten? Svar Gjør slik hvis du vil tillate nettsteder som ikke er nettbanksteder, under nettbankøkter:   Klikk på produktikonet i systemstatusfeltet for å åpne hovedbrukergrensesnittet. Klikk på Nettleserbeskyttelse nederst i vinduet. Velg brukerkontoen du vil redigere. Merk: Du må ha administrative rettigheter for å kunne endre innstillinger for andre brukerkontoer. Klikk på Innstillinger. På siden Nettleserbeskyttelse klikker du på lenken Vis nettstedsunntak. Da åpnes vinduet Nettstedsrestriksjoner. Klikk på Legg til på Tillatte-fanen. Vinduet Legg til nettsted åpnes. Skriv inn ønsket nettstedsadresse i feltet, og klikk på OK. Denne artikkelen på engelsk
Vis hele artikkelen
Spørsmål Hvordan kan jeg opprette nye brukerkontoer? Svar Vi anbefaler at du oppretter en separat Windows-brukerkonto for hvert familiemedlem. Når hver datamaskinbruker har sin egen Windows-brukerkonto, kan du angi forskjellige tillatelser for hver.   Slik oppretter du nye brukerkontoer   Klikk på produktikonet i systemstatusfeltet for å åpne hovedbrukergrensesnittet. Klikk på Nettleserbeskyttelse nederst i vinduet. Da åpnes vinduet Nettleserbeskyttelse med listen over eksisterende brukerkontoer. Velg Opprett ny hvis du skal opprette en ny konto. Dette åpner brukerkontoinnstillingene i Windows. Fyll inn de nødvendige opplysningene for å opprette eller redigere brukerkontoen. Hvis du vil vite mer om brukerkontoer, kan du se i Microsofts kunnskapsbase for Windows 8, Windows 7, Windows Vista eller Windows XP.   Denne artikkelen på engelsk
Vis hele artikkelen