Yritän ostaa PC:lle F-Securen Safen

Aldo57
Aldo57 Viestejä: 1 New Member

Hei.

 

Olen nyt kohta pari päivää yrittänyt ostaa PC:lleni F-Securen Safen.

Minulla on jo sama suojaus sekä iPhonellani että iPadilla. Yritän siis lisätä yhden laitteen lisää.

Kun olen oman tilini sivulla näpytellyt "tilaa lisää" näppäintä näpäytän numeroa kolme (3),  jotta siis saisin sen yhden lisää.

Ohjelmanne ilmoittaa jostain "huoltokatkoksesta" ja pyytää, että kärsivällisesti odottelisin huoltokatkoksen päättymistä, jonka jälkeen voisin siis tehdä tilaukseni.

 

Olen nyt siis odotellut toista päivää....kuinka pitään pitää vielä odotella???

Viimeisen kerran yrittäessäni näppäilin tilausvaiheessa epähuomiossa lukua 5 (vaikka piti näppäillä lukua 3.)

Huomasin tämän virheen vasta kun tämä tilaus meni läpi!!!!

Miten ihmeessa systeemi ei nyt sitten ollutkaan enää "huoltokatkolla".

Nyt minulla on siis aivan liian monta F-Securen Safea.

Yritin tämän huomattuani olla yhteydessä F-Securen tukeen.

Aika moneen kohtaan piti kirjoitella juttuja esim, nimeä, mail-osoitetta jne ja sitten vielä yrittää uskotella ohjelmallenne etten ole "robotti", näpyttelemällä annetun kuvan ruutuja milloin mistäkin syystä..."merkkaa kuvasta kaikki ne osat joissa on liikennemerkki, merkkaa kuvasta kaikki ne joissa on "storefront" jne jne.

Kun tästä robottivaiheesta selviää, niin systeeminne ilmoittaa, että Chat ei ole käytössä!!!!

Mitä helvettiä. Eikö sitä voisi kertoa ennen kaikkien edellämainittujen tietojen syöttöä  ja robottitestikuvien näpyttelyä???

 

No takaisin varsinaiseen ongelmaan ja asiaan.

Voisitteko siis pikaisesti oikaista systeeminne "huoltokatkos" ilmoituksen aiheuttamaa ja epähuomiossa tehtyä virhetilausta.

 

 

Viestejä yhteensä

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot