Wat moet ik doen als ik mijn huidige abonnement op Internet Security wil upgraden (verlengen) naar F-Secure SAFE?

Als u op dit moment F-Secure Internet Security gebruikt en uw abonnement moet verlengen, raden we u aan uw Internet Security te upgraden naar F-Secure SAFE. Met SAFE kunt niet alleen uw computer, maar ook uw andere apparaten beschermen.

Opmerking: Upgrade uw huidige abonnement naar SAFE zo dicht mogelijk bij de vervaldatum. Omdat F-Secure SAFE een ander product is, kunnen de resterende dagen van uw huidige abonnement op Internet Security niet naar uw nieuwe SAFE-abonnement worden overgedragen.

U gaat als volgt over van F-Secure Internet Security naar F-Secure SAFE:

1. Wanneer het tijd is om uw abonnement te verlengen, selecteert u de optie voor het aanschaffen van F-Secure SAFE die u via e-mail hebt ontvangen of op de webpagina van het product hebt verkregen.
  2. Doorloop het aankoopproces totdat u wordt gevraagd een Mijn F-Secure-account aan te maken. U hebt toegang tot abonnementen op F-Secure SAFE via de Mijn F-Secure-service.
  3. Klik op Een account voor Mijn F-Secure maken zodra uw bestelling is voltooid. De pagina voor het maken van een account wordt weergegeven.

Opmerking: U kunt ook een account maken via de link in de e-mail met de bevestiging van de bestelling.

4. Een Mijn F-Secure-account maken:
    1. Vul uw naam en e-mailadres in in de daarvoor bestemde velden. Zorg ervoor dat u uw e-mailadres correct invult. Dit wordt gebruikt als onderdeel van uw aanmeldgegevens.
    2. Een wachtwoord maken.

Opmerking: Controleer of u uw wachtwoord correct hebt ingevoerd. Tik op Wachtwoord weergeven om te controleren of er geen typefouten in uw wachtwoord staan.

3. Schakel het selectievakje Stuur mij het laatste nieuws, tips en speciale aanbiedingen in om updates van F-Secure te ontvangen.
    4. Selecteer Accepteren en account maken. U wordt doorgestuurd naar de hoofdpagina van Mijn F-Secure.
    5. Controleer uw Postvak IN:
      • Klik op Bevestigen in de e-mail Bevestig uw e-mailadres om er zeker van te zijn dat u updates van F-Secure ontvangt, en
      • Klik op de link in de e-mail Uw F-Secure-account nu activeren om uw e-mailadres voor uw account te bevestigen.

Uw account wordt bevestigd en gemaakt.

5. Omdat F-Secure SAFE een afzonderlijk product is, moet u dit product downloaden en op uw computer installeren. Tijdens de installatie wordt uw oude Internet Security-product vervangen door SAFE.

Start uw bescherming door op Apparaat toevoegen te klikken en de instructies op het scherm te volgen.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
5 van 5
Laatste update:
‎04-03-2019 03:17 PM
Bijgewerkt door: