Waarom krijg ik nog steeds e-mailherinneringen dat ik mijn F-Secure Internet Security moet verlengen, terwijl ik het al heb verlengd?

Onze e-mailherinneringen worden verzonden door onze e-commercepartner, Cleverbridge. Als u e-mailherinneringen blijft ontvangen, ook al hebt u uw abonnement verlengd, dan zijn er enkele mogelijke scenario's die dit kunnen veroorzaken.

• U hebt uw abonnement gekocht bij F-Secure, maar hebt uw abonnement met een ander e-mailadres verlengd.

Als u hebt verlengd met een ander e-mailadres dan van de oorspronkelijke aankoop, kan ons e-mailsysteem de verlengingsaankoop niet verbinden met het oorspronkelijke e-mailadres. Het systeem blijft daarom e-mailherinneringen verzenden naar het oorspronkelijke e-mailadres.

• U hebt uw oorspronkelijke abonnement van een wederverkoper gekocht en hebt verlengd via de eStore van F-Secure en onze eCommerce-partner, Cleverbridge.

Omdat het oorspronkelijke abonnement via een derde partij is aangeschaft, weet ons e-mailsysteem niet hoeveel dagen uw oorspronkelijke abonnement nog geldig is. Dit betekent dat wanneer u via onze eStore verlengt, we e-mailherinneringen zullen verzenden op basis van de aankoopdatum van de verlenging. In de praktijk kan dit betekenen dat u e-mailherinneringen ontvangt ruim voordat uw abonnement verloopt, vooral als u het abonnement tijdig hebt verlengd.

• U hebt het originele abonnement van F-Secure gekocht en het met een boxcode verlengd.

Omdat ons e-mailsysteem niet weet dat u uw abonnement met een boxcode hebt verlengd, sturen we nog steeds e-mailherinneringen op basis van de oorspronkelijke aankoop, ook al hebt u uw abonnement verlengd en is het abonnement geldig.

De e-mailherinneringen stoppen

• Om de e-mailherinneringen te stoppen, opent u de e-mailherinnering en klikt u onderaan de e-mail op Afmelden.

Neem contact op met de klantenservice van F-Secure als het probleem zich blijft voordoen.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
9 van 9
Laatste update:
‎11-10-2019 02:10 PM
Bijgewerkt door: