Uusien lisenssien osto olikin huijausta?

UncleDolan
UncleDolan Viestejä: 5 Observer

Hei,

 

Ostin lisäaikaa 24kk sekä lisälisenssejä kolme kappaletta (yhteensä viisi) jo käytössä olevaan tiliini.

Maksun jälkeen tililläni lukee kuitenkin että lisenssini päättyy jo tammikuussa 2017.

Minua siis on ilmeisesti virheellisesti huijattu ostamaan pelkät lisälisenssit eikä lisäaikaa vaikka tilauksen yhteydessä selvästi lukee että tilaus kestää 24kk. Kuvankaappaukset löytyvät maksutapahtumasta. Haluaisin selvyyttä tähän asiaan, peruuttaa lisälisenssini tilauksen tai mahdollisesti lopettaa F-Securen kanssa asioinnin mikäli tähän ei tule nyt selvyyttä.

 

Olen koittanut olla yhteydessä F-Secureen chatillä kuutena eri päivänä ja lähettänyt kolme tukipyyntöä jo kohta kolmen viikon aikana.


Chat toimi vuosi sitten hyvin, mutta nyt en pääse läpi millään selaimella. Koitin myös mobiililaitteella.
Olen koittanut aamulla, aamupäivästä, iltapäivästä, mutta ei.

Kerran sain yhteyden Nuzula nimiseen kaveriin mutta sekin sessio loppui ensimmäisen lauseen jälkeen kesken.

 

Tukipyyntööni suomeksi ei ole vastattu yhdeksän työpäivän aikana ollenkaan.
Enlannin kielinen tukipyyntö poiki yhden vastauksen tänään.

Siellä sama Nuzula sanoi että minun pitäisi soittaa heille selvittääkseni asia. Kysyi että onko asia jo ratkennut (eikai se nyt itsestään ratkea) ja antoi vaan puhelinnumeron.


Vai että minun pitäisi soittaa jonnekin 5e/minuutti numeroon että selvitän teidän sotkujanne jotka selviää sähköposteilla varmasti kymmenessä minuutissa jos aletaan antamaan asiakaspalvelua sen sijaan että ei tehdä asialle mitään.

 

Tämän viestin tarkoitus onkin herätellä F-Securen henkilökuntaa ottamaan minuun yhteyttä vihdoin kolmen viikon jälkeen ja selvittämään tämä sotku.

Olisiko se kenties mahdollista?

Terveisin, Pitkäaikainen asiakas

Viestejä yhteensä

  • RaiRai
    RaiRai Viestejä: 171 Former F-Secure Employee

    Moi! @UncleDolan

     

    Lähetin sinulle sähköpostia. Jatketaan sitä kautta tilaustesi selvittelyä.

  • Meba
    Meba Viestejä: 1 New Member

    Minulla ihan sama homma ja olen jo viikkotolkulla odottanut vastausta s-postiini. VOISIKO JOKU NYT HOITAA TÄMÄN ASIAN KUNTOON ENNEN KUIN MENEE HERMOT!? KIITOS!

  • Juhunen
    Juhunen Viestejä: 1 New Member

    Minäkin ostin Gigantista uusintakoodin ja koodi ei toimi. Asiakaspalvelusta ei vastata, vaikka aikaa on jo reilu viikko! Ois kiva saada pian toimimaan koti ja firman koneet. Lukeeko täällä kukaan näitä viestejä?

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Kiitos viesteistänne Juhunen ja Meba.

     

    Olen pahoillani pitkistä vastausajoistamme ja tukipyyntönne on nyt käsittelyssä.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot