Uuden laitteen lisäys.

rokkijusa
rokkijusa Viestejä: 3 New Member

Ostin F-secure Safen kahteen laitteeseen. Ensimmäinen asennus sujui ongelmitta, mutta toinen laite kysyy käyttöottokoodia. Mistä ko. koodi löytyy?

Viestejä yhteensä

  • VSa
    VSa Viestejä: 94 Former F-Secure Employee

    Hei rokkijusa,

     

    SAFE asennetaan laitteisiin My F-Secure-käyttäjätilin kautta painamalla tilillä olevaa Lisää laite-painiketta, eli asennuksessa ei tarvita missään vaiheessa koodia.

     

    Mobiililaitteisiin SAFE taas ladataan laitteen sovelluskaupasta, jonka jälkeen sovellukseen syötetään käyttäjätilin tunnus ja salasana, eli tässäkään tapauksessa ei koodia tarvita.

     

    Vastasiko tämä kysymykseesi?

  • rokkijusa
    rokkijusa Viestejä: 3 New Member

    Olen nyt ladannut puhelimeeni My f-secure SAFEn. Ja kirjautunut sinne sisään mutta se herjaa vaan että "your subscription has expired". Minulla oli tassä puhelimessa kuukauden ilmainen F-securen virusturva josta tämä nyt varmaankin herjaa vaikka olen sen jo poistanut laitteestani.

  • VSa
    VSa Viestejä: 94 Former F-Secure Employee

    Hei rokkijusa

     

    Jos haluat tarkistaa tilauksesi tai F-Secure-käyttäjätilisi tilanteen, kannattaa ottaa yhteyttä asiakastukeemme Tukisivumme kautta puhelimitse tai chatin välityksellä. Tuestamme voidaan varmistaa, että tilauksesi on varmasti kunnossa.

  • rokkijusa
    rokkijusa Viestejä: 3 New Member

    Laitoin teillepäin yhteydenottopyynnöön monta päivää sitten, mutta mitään ei ole kuulunut. Voisinko saada tähän viestiketjuun puhelin numeron johon voisin soittaa ja hoitaa puhelimessa tämän uuden laitteen lisäykseen liittyvän ongelman? 

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot