Sopimusten yhdistäminen

M43pAl0n
M43pAl0n Viestejä: 1 New Member

Törmäsin mielenkiintoiseen ongelmaan: minulla on gmail-tilini kirjautumisen kautta F-Secure Safe-sopimus kahteen mobiililaitteeseen ja facebook-kirjautumisen kautta sopimus yhteen PC:hen. Ne eivät siis näy samalla F-Secure Safe-sopimuksella, vaikka kyseessä on sama henkilö henkilötietoineen. Perheelläni on puolisoni kautta F-Secure Safe, jossa minäkin olen osallisena perheryhmään - mutta minulle ei voida nyt lisätä perheryhmään yhtään laitetta, vaikka laitepaikkoja ja tietoturva-sopimusaikaa olisi jäljellä ja F-Secure Safe ilmoittaa, että olen osallisena jo muussa ryhmässä. Niin olen ja vieläpä kahdessa. Lisäksi minulla on F-Securelle hotmail-osoiteyhteyskin olemassa. Eli olen kolmessa eri sopimuksessa F-Secure Safessa ja haluaisin kuulua tuohon perheryhmäämme näillä nykylaitteillani (milloin hajoaa puhelin, laitteen malli ja merkki vaihtuu, milloin hajoaa PC josta menee vaikkapa näytönohjain entiseksi ja tulee vaihdettua malli ja merkki) joihin olen laitehankintojen yhteydessä hankkinut eri aikoina esim. kesäkuussa ja marraskuussa F-Secure Safe:n, josta tämä nykyinen ongelmallinen tilanne onkin juontanut juurensa, sillä puolisoni ollessa maailmalla reissutöissä, en ole vaivannut häntä päivittämään minua sieltä maailmalta uusine mobiili/pc-laitteineni perheryhmään täällä kotimaassa arkea pyörittäessäni. Eli viisaille F-Secure Safe työntekijöille pähkinä purtavaksi - koska mainostatte palveluittenne helppokäyttöisyyttä, mitä se ei nyt todellakaan ole. Aina kun löytyy tällainen "porsaanreikä" helppoudesta kolmannen ulottuvuuden totaalisen haasteelliseen pattitilanteeseen vai shakki ja matti -tilanteeseen...

Viestejä yhteensä

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot