Salli sivusto -"painantaelementti" ei toimi

Hannis
Hannis Viestejä: 3 New Member

Olen yrittänyt lähettää uudelleen ja uudelleen Ifilor.fi -firmaan valokuvakirjaa ohjeitten mukaan. 1. Kun avaan sivuston, tulee esille teksti: Sivusto on estetty. Tässä sivustossa on rajoitettua sisältöä. Tällöin sisällön käyttö on estetty. Ostokset ja huutokaupat. Alla on Salli sivusto -"painantaelementti", joka ei toimi, koska mitään ei tapahdu. 2. Voin kuitenkin edetä tilauksessani ohjeitten mukaan. Mutta lopussa tulee info: Lähetys on keskeytetty. Tilauksen lähetys ei onnistunut. Tarkista internet yhteys ja yritä uudelleen. 3. Olen laittanut f-securen sivuille salli Ifilor.fi sekä jotain toista kautta myös http -muodossa osoitteen. Kysymykseni: miten pääsen tekemään tilaukseni? Ifilor -tuki on auttanut paljon, mutta silti kaikki ei toimi siten kuin aiemmin, esim. heinäkuussa 2017 on toiminut. Kiittäen Hannis

Viestejä yhteensä

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    Hei Hannis

    Olen pohtinut eri vaihtoehtoja, mistä mainitsemasi ongelma saattaisi johtua.
    Tässä listattuna:
    - oletko mahdollisesti ulkomailla, poissa Suomesta? Noista error-ilmoituksista päättelin
    - Ifolor toimittaa tavaraa suomalaisiin osoitteisiin, tosin firmalla on mm. Ruotsissa toimintaa
    - onko mahdollisesti valokuvien tiedostomuoto ei sallittu?
    - onko verkkopankki-istunto jäänyt päälle, jos käytit verkkopankkia maksamiseen?
    Laskullakin voi maksaa.

    📸Näsäviisas
  • Hannis
    Hannis Viestejä: 3 New Member

    Kiitos Näsäviisas! Noi mainitsemasi seikat eivät vaikuta asiaan. Ifolor on tietty se oikea firma,kuten hoksasitkin. Tiedätkö, mistä saisi f-securen onlinetukea? Yst.terv.Hannis

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    Voit ottaa yhteyttä F-Securen asiakaspalveluun, avoinna ma-pe klo 8.00-18.00
    ☎ 09-2520 5050
    🗯 chat: F-S:n kotisivujen kautta
    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support

    Toivottavasi apu löytyy!
    Näsäviisas
  • Hannis
    Hannis Viestejä: 3 New Member

    Kiitos infosta!

  • oceanrising
    oceanrising Viestejä: 8 Observer

    EDIT: Nevermind. Katsoin että tämä oli Sense:n keskustelua kun käytin hakusanaa "Ifolor". 

     

    Hei, miten tässä kävi? Saitko ratkaisua? Käytin itse Ifolorin sovellusta kotona viime päivinä, enkä saanut tehtyä tilausta kun olin kytkeytynyt Sensen verkkoon. Sain vain virheilmoituksen "serveriin ei saada yhteyttä". Piti ohittaa Sense käyttämällä kännykän nettiä. 

     

     

     

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot