Safe-tilauksen päivittäminen kolmelle laitteelle

JaniMik
JaniMik Viestejä: 2 New Member

Hei. Minulla oli F-Secure Safe tilaus, joka päättyi joulukuun lopussa. Haluaisin jatkaa tilausta ja muuttaa sen niin että tilaus olisi kolmelle laitteelle. Miten se tehdään? Miksi se on niin vaikeaa? Olen paininut ongelman kanssa useamman päivän, mutta ei onnistu. Minulla on tuotteeseen yliopiston alennukoodi.

 

Eräissä ohjeissa sanotaan, että My-Secure -> tilaukset ja maksut voisi kontrolloida tilauksia, mutta ei siellä voi muuttaa mitään muuta kuin maksutapaa. Toisissa ohjeissa sanotaan, että jos haluat tukea maksuasioissa ota yhteyttä cleverbridgeen. Olen lähettänyt heille kaksi sähköpostia, mutta vastasivat vain, että ota yhteyttä F-Secureen. Chattiin ei vastata eikä puhelimellakaan pääse läpi. 

 

Viestejä yhteensä

  • JaniMik
    JaniMik Viestejä: 2 New Member

    Kiitoksia vastauksesta. Sain teiltä apua sähköpostitse ja vielä erikseen varmistettiin, että olenhan varmasti saanut apua. Kiitos siitä.

     

    Pakko sanoa, että ratkaisu oli vähän intuition vastainen, sillä ensin ostetaan lisenssi yhdelle laitteelle ja kun maksu on tullut voimaan niin voidaan ostaa lisää. Eli maksetaan kahdessa eri osassa sen sijaan, että kerralla hoituisi. Kätevää? Noh pääasia, että onnistui.

     

     

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei ja kiitos viestistäsi jälleen.

     

    Päivitämme tuota tilausjärjestelmäämme myöhemmin tänä vuonna ja välitän palautteenne mielellään eteenpäin siitä vastaaville.

  • MARKKU13
    MARKKU13 Viestejä: 1 New Member

    En ole vielä saanut apua päivitykseen.
    En osaa aktivoida tekemääni tilausta viitenumerolla XXXXXX ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ vOITTEKO TEHDÄ SEN PUOLESTANI?

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @MARKKU13, terve!

     

    Älä laita tunnistetietoja tänne Communityyn (viitenumeroita tai lisenssejä), nämä ovat henkilökohtaista tietoa.

    Voimme auttaa tietenkin. Riippuen F-Securen ohjelmasta, SAFE:n aktivoit näin, F-Secure Internet Security näillä ohjeilla.

     

    Poista tarvittaessa F-Secure asennuksenpoistotyökalulla, jos asennus takkuaa - löydät ne täältä.

     

    Ja jos menee sormi suuhun, meidät löytyy tämän painikkeen takaa.

    Kiitoksia!

  • Miirkka
    Miirkka Viestejä: 2 New Member

    Sama ongelma täällä kuin aloittajalla. Sähköpostitse lähetetty päivityslinkki kyllä lataa jotain, mutta tämän jälkeen ohjelma pyytää loputtomasti "Asennus vaatii uudelleen käynnistystä". Mitä pitäisi tehdä?

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @Miirkka,

     

    Tässä tapauksessa paras olisi suorittaa asennuksenpoistotyökalumme ensin, ja sitten kokeilla asennusta uudelleen.

    Asennuksenpoistotyökalun voi ladata esim. täältä: https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support-tools

  • Miirkka
    Miirkka Viestejä: 2 New Member

    Kiitos tämä toimi!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot