PotentialRiskPUA7openCandygen.

eläkeläinen
eläkeläinen Viestejä: 1 New Member

F-securen virustentorjuntaohjelma: Ajan aika ajoin läpi "koko tietokoneen" tarkistuksen. Ohjelma on löytänyt jo aiemmin kahdesti haitan PotentiallyUnwantedW32/App151369c356online. Näistä haitoista minulle on sanottu Elisalta, että ne eivät ole riskaabeleja. Näitä tuloksia on kaksi ja nyt uudeksi haitaksi on tullut PotentialRiskPUA7openCandygen.

Kysymykset: Miksi virustentorjuntaohjelma  ei "käsittele" näitä, vaan raportissa tulee, että ne on "ohitettu"? Aikaisemmassa versiossa pystyi itse määrittelemään, haluaako löydetyn haitan tms. laittaa karenssiin tai tuhota. Nyt tätä ei voi tehdä, koska oletusarvo on vain "Käsittele kaikki". Miksi ei enää ole mahdollista määritellä itse tuhotaanko, laitetaanko karenssiin jne.

 Onko edellä mainittu
PotentialRiskPUA7openCandygen vaarallinen? Edetessäni virustentorjunnan raportissa eteenpäin tuli kohta, jossa oli F-secure plokkaa haitan. Näkyy kuitenkin kaikissa tarkistuksissa.

Olen seniori kotikoneen käyttäjä, enkä uskalla itse ruveta poistamaan haittaa, jos se on tarpeen, vaikka ohjeita löytyykin. Olen Elisan asiakas, jonka kautta ohjelma on tilattu. He eivät vastaa kysymykseen, vaan käännyttävät suoraan teidän puoleenne. En käy suojaamattomilla sivuilla ja olen muutenkin erittäin tarkka näissä asioissa.

Viestejä yhteensä

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot