Perhesäännöt/sisällönsuodatus (uhkapelit)

Santsa
Santsa Viestejä: 2 New Member

Hei,

Laitoin tänään suodatuksen päälle. Suodatus toimii hyvin mm. paf ja unibet sivustoilla, mutta sallii veikkauksen sivun. Sain teidän asiakaspalvelusta ohjeita, miten estän kyseisen sivuston erikseen. Haluaisin kuitenkin tietää, miksi se ei estänyt sitä automaattisesti, kun laitoin eston päälle. Voiko muillakin uhkapelisivustoilla (mitä en nyt tarkistanut) olla sama ongelma?

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Santsa, tervehdys. Saat viestin myöhässä, mutta kuitenkin.

     

    Kokeilin itse tätä, mutta itsellä ainakin SAFE:n sisällönsuodatus blokkaa niin Veikkauksen, PAF:n, Unibetin ja esimerkiksi Bet365/Pokerstars -sivut. En satunnaisotoksella löytänyt uhkapelisivustoja, jotka sisällönsuodatus olisi ohittanut.

     

    En pystynyt siis toisintamaan ongelmaa. Minkäslaisella nettiselaimella ja tietokoneen käyttöjärjestelmällä olet liikkeellä? Jos kokeilumielessä poistat tuon erillisen eston, pääsetkö Veikkauksen sivustolle sisällönsuodatuksesta huolimatta? Tapahtuuko tätä muissa nettiselaimissa, joita käytät?

    Kiitos yhteistyöstäsi jo etukäteen!

  • Santsa
    Santsa Viestejä: 2 New Member

    Hei @FS_Kristian ,

     

    No nyt näyttääkin toimivan myös ilman erillistä estoa. Sivulla on kuitenkin linkki "salli sivusto", saisiko tämän jotenkin pois? Siten, että pitää kirjautua  My F-Secureen, jotta saa eston pois/sallittua sivun? Konetta käytetään siis aina pääkäyttäjänä. Windows 10 ja chrome käytössä.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Santsa, moi.

     

    Ihan hyvä pointti itseasiassa. Tämä kuitenkin tällä hetkellä on suunniteltu niin, että admin saa nuo pois. Tässä kohtaa tämä ei palvele sinua kun olet itse itse hallitsemassa sekä filtteriä että admin-tiliä, ikävä kyllä. 

     

    Toivottavasti pystyt löytämään jonkin toisen filterin, esimerkiski Betfilter-softan, jonka avulla saataisiin esto pidettyä paremmin.

     

    Kiitos ymmärryksestäsi.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot