Päivitys Androidin F-secureen

mii44
mii44 Viestejä: 12 New Member

Päivitin puhelimeni F-secure Safen. Päivityksen myötä aiemmin hyvin toiminut Safe browser on takkuillut. Päivityksen jälkeen puhelin oli heittänyt minut ulos Facebookista (jonne olin kirjautunut safe browserin kautta aiemmin) ym. 

 

Selailin toista sovellusta jonka kautta pääsee myös kirjautumaan esim. facebookiin ja yrittäessäni kirjautua ilmestyi ylös ilmoitus "käytämme evästeitä...". Aikaisempi kirjautuminen ei siis ollut enää voimassa.

 

Onko tämä päivitetty Safe Browser sellainen, että siinä on jokin aikakatkos jonka jälkeen nollaa evästeet / tai kirjautumisen? 

Itse facebook sovellusta en halua ladata. 

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Moi @mii44,

     

    Kiitos yhteisöpalvelumme käytöstä. Kerrothan vielä puhelimesi merkin, mallin ja Android-version. Ne löytyvät asetuksista kohdasta "Tietoja puhelimesta".

  • mii44
    mii44 Viestejä: 12 New Member

    Hei,kiitos viestistäsi. Samsung Galaxy a3  Android 6.0.1 

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    Fakta:Facebook käyttää evästeitä.
    Ilmoitetaan selvästi.

    Omassa Samsungin kännykässä käytän Safe Browser-selainta. Tarkistin asetukset > tietosuoja ja turvallisuus > poista kaikki evästetiedot. Eli ne pitää itse poistaa.

    Onkohan Facebookissa tehty jokin muutos?

    Onkohan Galaxy A 3-mallissa virransäästöominaisuus? Sellainen saattaa sammuttaa sovelluksen, akun virtaa vähentääkseen.

    Tässä näitä vaihtoehtoja.
    Terveisin Näsäviisas
  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei @mii44,

     

    Millä tavalla sinun Play-kaupasta ladatut applikaatiot päivittyvät, manuaalisesti vai "hiljaisesti" taustalla? Jos manuaalisesti, on mahdollista, että useampi päivitys on jäänyt tekemättä ja viimeisin päivitys nollaa selaimen aloittaen "puhtaalta pöydältä".

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot