Na aankoop van een SAFE-abonnement vertoont de SAFE-app nog steeds een onjuiste vervaldatum. Wat is er mis?

Symptomen

De abonnementsgegevens die worden weergegeven in Mijn F-Secure en in de SAFE-app komen niet overeen.

Diagnose

Dit kan gebeuren als u eerder een ander Mijn F-Secure-account had met een ander e-mailadres; u hebt bijvoorbeeld voorheen een proefaccount gehad.

Nu hebt u met uw huidige abonnement een nieuw account. Beide accounts staan onder dezelfde naam, maar gebruiken verschillende e-mailadressen.

Wanneer u SAFE opnieuw op uw apparaten installeert met uw nieuwe account en abonnement, identificeert de SAFE-app nog steeds uw andere account en kan de app de abonnementsgegevens die aan het nieuwe account zijn gekoppeld niet weergeven.

Oplossing

Ga als volgt te werk om de SAFE-app te verbinden met uw nieuwe account en om de app de juiste abonnementsgegevens te laten weergeven:

1. Op uw pc:
    1. Meld u aan bij Mijn F-Secure met uw nieuwe Mijn F-Secure-accountgegevens.
    2. Klik op Apparaat toevoegen en volg de aanwijzingen op het scherm.
    3. Klik desgevraagd op Opnieuw opstarten en vervolgens op Volgende.
    4. Klik op Doorgaan en vervolgens op Accepteren en installeren.
  2. Op uw Mac:
    1. Verwijder de software.
    2. Meld u aan bij Mijn F-Secure met uw nieuwe Mijn F-Secure-accountgegevens.
    3. Volg de aanwijzingen op het scherm en installeer SAFE opnieuw op uw apparaten.
  3. Op uw Android-apparaat/apparaten:
    1. Open de app op uw Android-apparaat.
    2. Ga naar Menu > Instellingen.
    3. Blader omlaag naar Mijn F-Secure-account, tik op Mijn F-Secure-account en vervolgens op De huidige gebruiker uitloggen.
    4. Tik op Uitloggen om te bevestigen.
    5. Meld u aan bij Mijn F-Secure met uw nieuwe Mijn F-Secure-accountgegevens.
    6. SAFE op uw apparaten installeren.
  4. Op uw iOS-apparaat/apparaten:
    1. Open de app op uw iOS-apparaat.
    2. Ga naar Menu > Instellingen en tik op Uitloggen.
    3. Klik op Afmelden van Mijn F-Secure.
    4. Meld u aan bij Mijn F-Secure met uw nieuwe Mijn F-Secure-accountgegevens.
    5. SAFE op uw apparaten installeren.

De SAFE-app is nu verbonden met uw nieuwe account.

Neem contact op met onze Klantenservice als na het volgen van deze instructies uw nieuwe abonnementsgegevens nog steeds niet zichtbaar zijn.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
3 van 3
Laatste update:
‎11-10-2019 02:12 PM
Bijgewerkt door: