Miten tarkistan pöytäkoneeltani, millä nimellä se on F-Secure Safe tilauksessani? + miksei läppärin

LeenaMaria
LeenaMaria Viestejä: 1 New Member

Kävin katsomassa tilaustani viidelle koneelle. 

 

Minulla on Macin pöytäkone, johon olen asentanut F-secure safen, ja listassa näkyy kaksi pöytäkoneen kuvaa tunnuksilla "My Mac" ja "My Mac 1"

Miten pystyn tarkastamaan, kumpi näistä on se pöytäkone, jota käytän? Minulla on vain yksi pöytäkone, joten tuo toinen "My Mac" ihmetyttää.

 

Sen lisäksi minulla on iPad, iPhone ja Macbook Air.

 

Pad ja puhelin näkyvät aktiivisena, mutta läppäri ei - vaikka juuri tarkastin, että F-Secure Safe on siinä aktiivisena ja latasin siihen päivityksenkin eilen. Painelen listan "päivitä" -toimintoa pöytäkoneeltani, mutta saan jatkuvasti herjan että "Tätä laitetta ei ole suojattu". Vaan kun on.

 

Voiko tuo toinen "My Mac" olla uusi iPad Pro, jonka juuri ostin? Eikö sen kuitenkin pitäisi näkyä iPadinä, eikä "My Macinä"?

 

Leena 

 

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei @LeenaMaria,

     

    Kaikki muut laitteet ovat olleet yhteydessä viimeaikoina paitsi laite nimeltä Mabcook Air Leena. Kyseisen laitteen nimessä näkyy huutomerkki, josta huomaat että kyseessä on epäonnistunut asennus. Poista aikaisempi asennus käyttämällä F-securen poistotyökalua joka löytyy F-secure kansiosta jonka löydät kaikkien ohjelmien joukosta. Tämän jälkeen voit kirjautua My F-secure tilille ja vapauttaa Mabcook Air Leena käyttöoikeuden ja asentaa ohjelman uudestaan koneelle painamalla lisää laite nappia.

     

    Et pysty tarkastamaan mikä laitteista on mikä. Asennuksen aikana laitteelle annetaan itse nimi, jotta voisi tietää mistä laitteesta on kyse.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot