Minulla ei toimi salasana

Scholar

Minulla ei toimi salasana

Hei, 

Minulla ei toimi Salasana, kun yritän syöttää sitä sovellukseen.  Olen vaihtanut jo salasanan , silti se ei toimi

4 REPLIES 4
Moderator

Re: Minulla ei toimi salasana

Hei @Sima1,

Kokeile vielä uudestaan vaihtaa salasanaa ja sisäänkirjautumisvaiheessa varmista myös, että sähköpostiosoite on myös kirjoitettu oikein. Yritätkö SAFE ohjelmaan kirjautua mobiililaitteella vai My F-secure palveluun tietokoneellasi?

Ystävällisin terveisin/Best Regards,

Ekku

Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta. Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes. Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.
Scholar

Olen vaihtanut, se ei toimi silti. Olen maksanut viime viikolla käyttöoikeudet. Mutta en voi päästää sisään sovitukseen, koska salasana ei toimi.  Sovelus määrätty puhelimeen.

Moderator

Hei @Sima1,

Jos sisäänkirjautuminen ei toimi jostain syystä mobiililaitteellasi, voisitko kokeilla kirjautua palveluun tietokoneellasi osoitteessa https://my.f-secure.com/login

Ystävällisin terveisin/Best Regards,

Ekku

Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta. Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes. Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.
Novice

Merimaa 14 `outlook.fi