Mikä tai mistä saan kanppania koodin.

ToivonenTJT
ToivonenTJT Viestejä: 3 New Member

Päivää.

Olen yrittänyt laittaa uutta tilautsta tuonne Safe tililleni.

Suvussamme tapahtui luonnon mukaista poistumista ja ei ole tämän minulla ei ole tarvetta enää viidelle laitteen paketille.

Tämän vuoksi hommasin 3 laitetta ja 2 vuotta pahvisen laatikon.

No nyt olen yrittänyt saada tuota koodia aktivoitua tuonne tililleni, mutta ainoa ruutu jonne voin laittaa koodin kysyy vielä jotain kampanjan nimieä <= ?

Eli täytyykö minun odottaa nykyisen tilauksen päättymistä, jotta voin syöttää tuon koodin/lisenssin tililleni ?

Vai onko mahdollista poistaa aikaisemmin tuo nykyinen tilaus ?

Vai olisiko mahdollista saada uusi tilaus jonoon ?

Tällä hetkellä tilillä on 2 laitetta.

Viestejä yhteensä

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    TOIVOSELLE

    Osaisitko tarkistaa F-S tililtä (account) milloin nykyinen tilaus päättyy?

    Jos ostit uuden "laatikon" = 3 laitetta jälleenmyyjältä, niin siinä tuotepakkauksessa pitäisi olla tuotteen tilauskoodi.
    Oliko mainintaa kampanjasta, kun ostit?

    Eli siis uudella hankinnalla jatketaan Safen tilausta. Osaisiko joku lukija näppäillä, miten se tehdään? Pitääkö odottaa, kunnes nykytilausaika päättyy?

    Minulla on sellainen käsitys, jotta verkkokaupassa tilauksen jatkaminen on iisi juttu. ☺

    Toivottavasti tästä on jotain toivoa!
    NÄSÄVIISAS



  • ToivonenTJT
    ToivonenTJT Viestejä: 3 New Member

    Vielä voimassa oleva FS safe viidellelaitteelle on voimassa 7.7-17.

     

    Uusi laatikko tuli hommattua Jimm's verkkokaupasta, koska laskuun piti saada Y tunnus. (Isäni vaatimus). Tämän vuoksi minun pitää hommata ko. tavalla aina tuote.

     

    Itse olen vain perheen nuorin jäsen ja sattumalta oppinut parhaiten tietotekniikan, joten kaikki kysymykset tulevat harteilleni.

     

     

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    Hyvinhän sinä pärjäät! Ja tuota tilausaikaa on vielä jäljellä viikko heinäkuulle, joten ei mitään hätää.
    Onko se kampanjakoodi pakollinen tietokenttä?
    Täällä Communityssä on asennusohjeitakin.
    Etsin Safesta sellaisen ja lähetän uuden mailin.

    SAMA VIISASTELIJA
  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    No niin,
    Sinä löydät asennusohjeita, tietoja tilaamisesta ja rekisteröinnistä seuraavalla tavalla:
    klikkaa kolmea viivaa F-S Communityn näytöllä, How-to&FAQs > suomi > tietot. Koti. > F-S SAFE
    Sieltä löytyy videokin asentamisesta.

    Näsäviisas
  • ToivonenTJT
    ToivonenTJT Viestejä: 3 New Member

    Kiitoksia Andy-P.

    Nyt aukesi minne tuo ns. Kamppanija koodi oli piiloitettu.

    Katsoin tuolta myös kuinka asennat F-secure safe videon ja siinäkin esiteltiin kortissa kohdat: 

    Osoite

    Kamppanija koodi

    Kuponkikoodi.

     

    Onko minulla ollut vanhempi paketti, kun piti toisiaan syöttää tuon www.f-secure.com/XXXX osoitteen viimeiset neljä merkkiä.

    Kiitoksia.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot