Jatkuvasti tuleva ilmoitus Uudelleenkäynnistys tarvitaan laittoi poistamaan asennuksen, uudelleen as

Reino33
Reino33 Viestejä: 2 Observer

Tein F-securen neuvoman asennusten poiston ja kun yritin mennä vapauttamaan käyttöoikeutta My F-Securessa, en päässytkään kirjautuaan siihen. Olen maksanut kolmen vuoden tilauksen, joten ihan helpolla en uutta rahaa tähän laita. Alla noudattamani ohjeet. 

  
 Moderator
‎06-06-2019 04:16 PM
 
Re: "Uudelleenkäynnistys tarvitaan"

@Riisa, tervehdys!

Hmm, omituista. Mikäli tuo ei lähde ohjeistuksesta huolimatta pois, etene seuraavanlaisesti:

 

1. Suorita asennuksenpoistotyökalu ja poista turvaohjelma. Lataa se täältä. Muista käynnistää tietokone uudelleen painamalla Käynnistä uudelleen -nappulaa

2. Vapauta käyttöoikeus näin.

3. Asenna F-Secure SAFE näillä ohjeilla.

 

>>>Näin saadaan kaikki mahdolliset kompastuskivet pois.

 

Niin varmaan pitäisi, minä olen nyt ilman suojausta. 

Miten toimin?

Viestejä yhteensä

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @Reino33,

     

    Pystyin tarkistamaan sähköpostiosoitteesi perusteella, että sinulla on F-Secure Internet Security-tilaus. Eli silloin F-Secure SAFEn uudelleenasennusohjeet eivät päde, koska on eri tuote kyseessä.

     

    F-Secure Internet Security-asennustiedoston voit ladata tästä: https://download.sp.f-secure.com/SE/Retail/installer/F-SecureNetworkInstaller-IS.exe

     

    Asennusvaiheen lopussa ohjelma kysyy tilauskoodiasi. Syötä 20-merkkinen koodisi, joka on lähetetty tilausvahvistuksessa sähköpostiisi. Mikäli tilausvahvistus ja/tai koodi ovat hukassa, otathan yhteyttä asiakastukeemme.

    Onnistuihan asennus näillä ohjeilla?

  • Reino33
    Reino33 Viestejä: 2 Observer

    Onnistuin tunnin yrittämisen jälkeen asentamaan suojausohjelmat ennen tämän vastauksen saamista. Sitä odottamalla homma olisi varmaan helpottunut. 

     

    Jouni P

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot