annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Hvordan kan jeg vide, om mit F-Secure SAFE-produkt virker?

Når F-Secure SAFE er installeret korrekt, arbejder produktet automatisk i baggrunden. Der er nogle ting, du kan gøre for at se, om dit F-Secure SAFE-produkt fungerer.

• Kontroller sikkerhedsstatus ved at åbne F-Secure SAFE på enten din computer eller mobile enhed. Du ved, at din computer eller enhed er beskyttet, når du ser fluebenet på en grøn baggrund med teksten: "Din computer/enhed er beskyttet". Du kan lære mere om produktets sikkerhedsstatus i Hvordan kan jeg kontrollere, at min computer er beskyttet, og at automatiske opdateringer fungerer?.
  • Kontroller din abonnementsstatus. Et udløbet abonnement modtager ikke opdateringer. Produktet informerer dig automatisk, hvis dit abonnement er ved at udløbe eller er udløbet. Oplysninger om kontrol af abonnementsstatus finder du i Hvordan får jeg vist min abonnementsstatus i My F-Secure?.
  • Få vist SAFE-statistikken for at se, hvad produktet har gjort siden installationen: Åbn F-Secure SAFE, og naviger til siden Statistik (ikke tilgængelige til Mac og Windows Phone).
  • Vis seneste hændelser eller en inficeringsrapport (kun til Windows og Mac):
    • Til Windows: Højreklik på produktikonet på proceslinjen, og vælg Vis seneste hændelser.
    • Til Mac: Højreklik på produktikonet på menulinjen, og vælg Inficeringsrapport....
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
3 af 3
Sidste opdatering:
‎19-02-2018 07:59 PM
Opdateret af: