annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Hvordan kan jeg forny mit abonnement på Mobile Security?

Spørgsmål

Hvordan kan jeg forny mit abonnement på Mobile Security?

Svar

Du kan forny dit abonnement på en af følgende måder:

1. Du kan forny dit abonnement via Google Play:
    1. Åbn programmet.
    2. Glid til menuen Abonner, og tryk på den.
    3. Tryk på Køb.
  2. Du kan forny dit abonnement med din telefon via programmets brugergrænseflade som følger:
    1. Åbn programmet.
    2. Tryk på den højre pil i den nederste del af brugergrænsefladen, indtil Mere vises.
    3. Tryk på Mere > Abonnement.
    4. Tryk på Har du allerede en nøgle?, hvis du allerede har en nøgle, og indtast den nye nøgle.
      Hvis du ikke har en nøgle, kan du forny dit abonnement via F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew) med din telefons eller pc's webbrowser. Du modtager en e-mailbekræftelse, som indeholder din nye abonnementsnøgle, der er nødvendig for at aktivere tjenesten.
  3. Du kan forny dit abonnement med din telefon via programmets brugergrænseflade som følger:
    1. Åbn programmet.
    2. Tryk på den højre pil i den nederste del af brugergrænsefladen, indtil Opgrader vises.
      Bemærk! Opgraderingsvisningen åbnes kun, når programmet er i prøvetilstand, eller abonnementet er ved at udløbe.
    3. Tryk på Opgrader. Vinduet til opgradering af abonnement vises.
    4. Tryk på Køb.
  4. Du kan forny dit abonnement via F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew) med din telefons eller pc's webbrowser. Du modtager en e-mailbekræftelse, som indeholder din nye abonnementsnøgle, der er nødvendig for at aktivere tjenesten. Sådan angives den nye nøgle:
    1. Åbn programmet.
    2. Tryk på den højre pil i den nederste del af brugergrænsefladen, indtil Opgrader vises.
      Bemærk! Opgraderingsvisningen åbnes kun, når programmet er i prøvetilstand, eller abonnementet er ved at udløbe.
    3. Tryk på Opgrader. Vinduet til opgradering af abonnement vises.
    4. Tryk på Indtast nøgle, indtast nøglen, og tryk derefter på OK.

Denne artikel på engelsk

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
4 af 4
Sidste opdatering:
‎30-03-2016 03:46 PM
Opdateret af: