annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Hvordan installerer jeg F-Secure SAFE på min Mac?

Før du begynder at installere F-Secure SAFE, skal du sørge for, at:

• Dit Mac OS er opdateret.
  • Du har afinstalleret inkompatible programmer fra en anden leverandør.
  • Du er logget på computeren med administratorrettigheder.
  • Du har en aktiv My F-Secure-konto. Oplysninger om oprettelse af en konto findes i artiklen Hvordan oprettes en konto til My F-Secure?
  • Du har en internetforbindelse.

Bemærk: Denne fremgangsmåde bruges til at installere F-Secure SAFE på den computer, du bruger i øjeblikket.

1. Log på My F-Secure med dit brugernavn og din adgangskode til kontoen.
  2. Når du er logget på, skal du vælge Tilføj enhed. Vinduet Hvis enhed vil du beskytte? åbnes.
  3. Vælg Min enhed, og vælg derefter Fortsæt. Vinduet Vælg enhedstype åbnes.
  4. Vælg Denne computer, og vælg derefter Hent til Mac.
  5. Afhængigt af din browser:
    • Installationsfilen hentes automatisk; eller
    • Du bliver bedt om at gemme filen. Vælg Gem fil, hvis du bliver bedt om det.
  6. Når overførslen er afsluttet, skal du åbne din downloadmappe og køre installationsprogrammet. Installationsguiden vises.
  7. Vælg Fortsæt på introduktionssiden Installer F-Secure SAFE.
  8. Vælg, hvem du vil installere F-Secure SAFE for, og vælg derefter Fortsæt.
  9. Vælg Installer på siden Installationstype. Du kan blive bedt om at indtaste din administratoradgangskode. Indtast administratoradgangskoden, og vælg Installer software.
  10. Vælg Fortsæt i vinduet Aktiver for at aktivere. Indtast din administratoradgangskode igen for at tillade, at F-Secure kan foretage nogle ændringer.
  11. F-Secure SAFE beder dig om at installere Browserbeskyttelse. Vælg din internetbrowser i rullemenuen, og vælg derefter Installer nu.
  12. Da installationsprocessen kan variere fra browser til browser, skal du følge anvisningerne på skærmen for at fuldføre installationen af Browserbeskyttelse.

F-Secure SAFE er nu installeret, og din Mac er beskyttet.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
8 af 8
Sidste opdatering:
for 4 uger siden
Opdateret af: