annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Hvordan installerer jeg F-Secure SAFE på min pc?

Før du begynder at installere F-Secure SAFE, skal du sørge for, at:

• Din Windows er opdateret.
  • Du har afinstalleret inkompatible programmer fra en anden leverandør.
  • Du er logget på computeren med administratorrettigheder.
  • Du har en aktiv My F-Secure-konto. Oplysninger om oprettelse af en konto findes i artiklen Hvordan oprettes en konto til My F-Secure?
  • Du har en internetforbindelse.

Bemærk: Denne fremgangsmåde bruges til at installere F-Secure SAFE på den computer, du bruger i øjeblikket.

1. Log på My F-Secure med dit brugernavn og din adgangskode til kontoen.
  2. Når du er logget på, skal du klikke /trykke på Tilføj enhed. Vinduet Hvis enhed vil du beskytte? åbnes.
  3. Sørg for, at Min enhed er valgt, og klik/tryk på Fortsæt. Vinduet Vælg enhedstype åbnes.
  4. Sørg for, at Denne computer er valgt, og klik på Hent til Windows.
  5. Afhængigt af din browser:
    • Installationsfilen hentes automatisk; eller
    • Du bliver bedt om at gemme filen. Klik på Gem fil, hvis du bliver bedt om det.
  6. Tryk på Ctrl+J på tastaturet for at åbne overførselsmappen og finde filen.
  7. Klik på installationsfilen (f.eks. F-Secure-Safe-Network-Installer_xxxxxxxxxxxxx_.exe) for at køre installationsprogrammet. Klik på Ja, hvis vinduet Brugerkontokontrol åbnes. Installationen finder sted.
  8. Klik på Fortsæt, når du ser "Velkommen til SAFE".
  9. Klik på Accepter og installer for at starte installationen. Hvis du vil bidrage med anonyme sikkerhedsdata til F-Secures Security Cloud, skal du lade feltet være markeret.

Installationen tager omkring et minut, og efter installationen er din computer beskyttet.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
11 af 11
Sidste opdatering:
‎13-09-2017 02:58 PM
Opdateret af: