Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil opgradere (forny) mit aktuelle abonnement på Internet Security til F-Secure SAFE?

Hvis du i øjeblikket bruger F-Secure Internet Security og skal til at forny dit abonnement, anbefaler vi, at du opgraderer Internet Security til F-Secure SAFE. Med SAFE kan du beskytte alle dine enheder, ikke kun din computer.

Bemærk: Opgrader dit aktuelle abonnement til SAFE så tæt på udløbsdatoen som muligt. Da F-Secure SAFE er et andet produkt, kan de resterende dage af dit aktuelle abonnement på Internet Security ikke overføres til det nye abonnement på SAFE.

Sådan skifter du fra F-Secure Internet Security til F-Secure SAFE:

1. Når det er tid til at forny dit abonnement, skal du enten købe F-Secure SAFE via muligheden i den e-mail, du har modtaget, eller på produktwebsiden.
  2. Gennemfør købsprocessen, indtil du bliver bedt om at oprette en My F-Secure-konto. F-Secure SAFE-abonnementer tilgås gennem tjenesten My F-Secure.
  3. Når dit køb er afsluttet, skal du klikke på Opret en konto til My F-Secure. Siden til oprettelse af konto vises.

Bemærk: Du kan også oprette kontoen via linket i e-mailen med ordrebekræftelsen.

4. Opret en My F-Secure-konto:
    1. Angiv dit navn og din e-mailadresse i de relevante felter. Sørg for, at du indtaster din e-mailadresse korrekt, da den bruges som en del af dine logonoplysninger.
    2. Opret en adgangskode.

Bemærk: Sørg for, at du indtaster adgangskoden til kontoen korrekt. Marker Vis adgangskode for at kontrollere, at der ikke er stavefejl i adgangskoden.

3. Marker afkrydsningsfeltet Send mig de seneste nyheder, tips og særtilbud, hvis det ikke var markeret, for at modtage opdateringer fra F-Secure.
    4. Vælg Accepter, og opret konto. Du omdirigeres til hovedsiden i My F-Secure.
    5. Kontroller din mailindbakke:
      • Klik på Bekræft i e-mailen Bekræft din e-mailadresse for at sikre, at du modtager opdateringer fra F-Secure; og
      • Klik på linket i e-mailen Aktiver din F-Secure-konto nu for at bekræfte din e-mailadresse til din konto.

Din konto er bekræftet og oprettet.

5. Da F-Secure SAFE er et separat produkt, skal du hente og installere det på din computer. Under installationen bliver dit gamle Internet Security-produkt erstattet af SAFE.

Start din beskyttelse ved at klikke på Tilføj enhed og følge anvisningerne på skærmen.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
5 af 5
Sidste opdatering:
‎04-03-2019 03:14 PM
Opdateret af: