Hva skal jeg gjøre hvis jeg vil oppgradere (fornye) det gjeldende Internet Security-abonnementet til F-Secure SAFE?

Hvis du i øyeblikket bruker F-Secure Internet Security og må fornye abonnementet, anbefaler vi at du oppgraderer Internet Security til F-Secure SAFE. Med SAFE kan du beskytte alle enhetene dine, ikke bare datamaskinen.

Merk: Oppgrader gjeldende abonnement til SAFE så nær utløpsdatoen som mulig. Siden F-Secure SAFE er et annet produkt, kan ikke de gjenværende dagene av gjeldende Internet Security-abonnement overføres til det nye SAFE-abonnementet.

Slik flytter du fra F-Secure Internet Security til F-Secure SAFE:

1. Når det er tid for å fornye abonnementet, velger du kjøpsalternativet for F-Secure SAFE enten i e-postmeldingen du har mottatt, eller på produktets nettside.
  2. Gå gjennom kjøpsprosessen til du blir spurt om å opprette en Min F-Secure-konto. Du får tilgang til F-Secure SAFE-abonnementer gjennom Min F-Secure-tjenesten.
  3. Når kjøpet er fullført, klikker du på Opprett en konto for My F-Secure. Siden for oppretting av konto vises.

Merk: Du kan også opprette kontoen via lenken i e-postmeldingen med bestillingsbekreftelsen.

4. Opprette en My F-Secure-konto:
    1. Fyll ut navn og e-postadresse i de aktuelle feltene. Pass på at du skriver inn e-postadressen riktig siden den vil bli brukt som en del av påloggingslegitimasjonen.
    2. Lag et passord.

Merk: Pass på at du skriver inn kontopassordet riktig. Du kan sjekke at det ikke er skrivefeil i passordet ved å merke av for Vis passord.

3. Merk av for Send meg de siste nyhetene, tips og spesialtilbud hvis det ikke er merket, for å motta oppdateringer fra F-Secure.
    4. Velg Godta og opprett konto. Du omdirigeres til My F-Secure-hovedsiden.
    5. Sjekk innkurven din:
      • I e-postmeldingen Bekreft e-postadressen din klikker du på Bekreft for å sikre at du mottar oppdateringer fra F-Secure, og
      • I e-postmeldingen Aktiver F-Secure-kontoen nå klikker du på lenken for å bekrefte e-postadressen for kontoen din.

Kontoen din er nå bekreftet og opprettet.

5. Siden F-Secure SAFE er et separat produkt, må du laste det ned og installere det på datamaskinen. Under installeringen blir det gamle Internet Security-produktet erstattet med SAFE.

Start beskyttelsen ved å klikke på Legg til enhet og følge instruksjonene som vises på skjermen.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versjonslogg
Revidering #
8 av 8
Sist oppdatert:
‎11-10-2019 03:17 PM
Oppdatert av: