avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Hur vet jag att min F-Secure SAFE-produkt fungerar?

När F-Secure SAFE har installerats korrekt arbetar produkten omärkt i bakgrunden. Det finns några metoder du kan använda för att kontrollera att din F-Secure SAFE-produkt fungerar.

• Kontrollera din skyddsstatus genom att öppna F-Secure SAFE antingen på din dator eller på din mobila enhet. Du vet att din dator eller enhet är skyddad när du ser markeringssymbolen på en grön bakgrund med texten: "Din dator/enhet är skyddad". För att läsa mer om produktens skyddsstatus kan du kolla in Hur kontrollerar jag att min dator är skyddad och att de automatiska uppdateringarna fungerar?.
  • Kontrollera din prenumerationsstatus. Om prenumerationen har upphört tar du inte emot uppdateringar. Produkten informerar dig automatiskt om din prenumeration är på väg att upphöra eller har upphört. Du kan kontrollera din prenumerationsstatus här: Hur visar jag min prenumerationsstatus i My F-Secure?.
  • Visa SAFE-statistik för att se produktens aktivitet efter installationen. Gör det genom att öppna upp F-Secure SAFE och gå till sidan Statistik (ej tillgänglig för Mac och Windows Phone).
  • Visa nyliga händelser eller en angreppsrapport (endast för Windows och Mac):
    • För Windows: Högerklicka på produktikonen i systemfältet och välj Visa nyliga händelser.
    • För Mac: Högerklicka på produktikonen i menyfältet och välj Angreppsrapport ....
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Revidering #
3 av 3
Senaste uppdatering:
‎19-02-2018 07:49 PM
Uppdaterat av: