annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe weet ik of mijn F-Secure SAFE-product werkt?

Wanneer F-Secure SAFE correct is geïnstalleerd, werkt het product stil in de achtergrond. Als u wilt zien of uw F-Secure SAFE-product actief is, zijn er enkele dingen die u kunt doen.

• Controleer de beveiligingsstatus door F-Secure SAFE te openen op uw computer of mobiele apparaat. U weet dat uw computer of apparaat wordt beschermd wanneer u het vinkjessymbool op een groene achtergrond ziet met de tekst: "Uw computer/apparaat wordt beschermd". Als u meer wilt weten over de beveiligingsstatus van het product, raadpleegt u Beschermingsstatuspictogrammen in het helpcentrum van F-Secure.
  • Controleer de status van uw abonnement. Een verlopen abonnement ontvangt geen updates. U wordt automatisch door het product geïnformeerd als uw abonnement bijna verloopt of is verlopen. Als u de status van uw abonnement wilt controleren, raadpleegt u Hoe kan ik de status van mijn abonnement in Mijn F-Secure bekijken?.
  • Raadpleeg de SAFE-statistieken om te zien wat het product sinds de installatie heeft gedaan. Doe dit door F-Secure SAFE te openen en te navigeren naar de pagina Statistieken (niet beschikbaar voor Mac en Windows Phone).
  • Bekijk recente gebeurtenissen of een infectierapport (alleen voor Windows en Mac):
    • Voor Windows: Klik met de rechtermuisknop op het productpictogram in het systeemvak en selecteer Recente gebeurtenissen weergeven.
    • Voor Mac: Klik met de rechtermuisknop op het productpictogram in de menubalk en selecteer Infectierapport....
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
5 van 5
Laatste update:
‎19-02-2019 07:48 PM
Bijgewerkt door: