annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik mijn andere apparaten beveiligen met F-Secure SAFE?

Voordat u uw apparaten met F-Secure SAFE kunt beveiligen, moet u ervoor zorgen dat:

Met uw abonnement voor F-Secure SAFE of F-Secure TOTAL kunt u ook andere desktopapparaten en mobiele apparaten beveiligen. Dit doet u door een installatiekoppeling naar die apparaten te e-mailen of te sms'en.

1. U beveiligt uw andere apparaten als volgt:
    1. Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het account.
    2. Selecteer Apparaat toevoegen nadat u zich hebt aangemeld. Het venster Wiens apparaat wilt u beveiligen? wordt geopend.
    3. Selecteer Mijn apparaat en selecteer vervolgens Doorgaan. Het venster Apparaattype kiezen wordt geopend.
    4. Selecteer Een andere computer, Tablet of Telefoon op basis van het apparaat dat u wilt beveiligen en selecteer vervolgens Doorgaan.
    5. Selecteer Verzenden per e-mail of Verzenden per sms, voer het e-mailadres of het telefoonnummer in en selecteer Verzenden om de SAFE-installatiekoppeling naar het gewenste apparaat te verzenden.
    6. Volg de instructies in het bericht om SAFE te installeren.
  2. Voer het volgende uit op het apparaat dat u wilt beschermen:
    1. Selecteer de koppeling in het sms-bericht of selecteer Nu installeren in de e-mail.

F-Secure SAFE detecteert het apparaattype automatisch.

2. Selecteer het apparaattype, selecteer vervolgens Doorgaan.

Voor mobiele apparaten wordt de Google Play Store of de App Store geopend. Voor pc/Mac wordt het installatieprogramma op uw computer gedownload.

De installatieprocedure is afhankelijk van het apparaat waarop u F-Secure SAFE wilt installeren.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
9 van 9
Laatste update:
‎24-10-2018 10:19 AM
Bijgewerkt door: