Hoe kan ik mijn abonnement voor F-Secure SAFE vernieuwen?

Dit artikel is alleen van toepassing als u ervoor gekozen hebt om uw F-Secure SAFE-abonnement handmatig te verlengen. Als uw abonnement ten einde loopt en u een melding hebt ontvangen om uw F-Secure SAFE-abonnement te verlengen, doet u het volgende:

1. Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het account.
  2. Klik op de knop Nu verlengen. De pagina met het winkelwagentje wordt geopend.
  3. Klik op de pagina Uw abonnement vernieuwen op Nu kopen. Uw abonnement wordt verlengd op basis van uw oorspronkelijke abonnement (licentieperiode en aantal apparaten).
  4. Klik op de pagina Gereed op Terug naar Mijn F-Secure om terug te gaan naar uw account.
  5. Klik op OK om het proces te voltooien.

Zodra uw betaling is ontvangen, ontvangt u een bevestigingsmail. U hoeft niets te doen. Uw hernieuwde abonnement verschijnt onmiddellijk in uw Mijn F-Secure-account. Het kan een paar uur duren voordat het in de apps vernieuwd is.

Als u het aantal apparaten in uw abonnement wilt verhogen, vernieuw dan eerst uw abonnement en klik vervolgens op Meer kopen in uw Mijn F-Secure-account om meer licenties aan te schaffen.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
5 van 5
Laatste update:
‎21-03-2018 11:29 AM
Bijgewerkt door: