Hoe kan ik mijn Mobile Security-abonnement verlengen?

Vraag

Hoe kan ik mijn Mobile Security-abonnement verlengen?

Antwoord

U kunt uw abonnement op één van de volgende manieren verlengen:

1. U kunt uw abonnement verlengen via Google Play:
    1. Open de toepassing.
    2. Veeg naar het menu Abonneren en tik erop.
    3. Tik op Kopen.
  2. U kunt uw abonnement verlengen met uw telefoon via de gebruikersinterface van de toepassing. Dit gaat als volgt:
    1. Open de toepassing.
    2. Tik op het rechterpijltje onder aan de gebruikersinterface totdat Meer wordt weergegeven.
    3. Tik op Meer > Abonnement.
    4. Als u al een code hebt, tikt u op Hebt u al een code? en voert u uw nieuwe code in.
      Als u geen code hebt, kunt u uw abonnement verlengen via de F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew), via uw telefoon of via de webbrowser van uw pc. U ontvangt een bevestigings-e-mail waarin uw nieuwe code staat die u nodig hebt om de service te activeren.
  3. U kunt uw abonnement vernieuwen met uw telefoon via de gebruikersinterface van de toepassing. Dit gaat als volgt:
    1. Open de toepassing.
    2. Tik op het rechterpijltje onder aan de gebruikersinterface totdat Bijwerken wordt weergegeven.
      Opmerking: Bijwerken wordt alleen weergegeven wanneer de toepassing in evaluatiemodus is of wanneer het abonnement op het punt staat te verlopen.
    3. Tik op Bijwerken. Het scherm Abonnement upgraden verschijnt.
    4. Tik op Kopen.
  4. U kunt uw abonnement verlengen via de F-Secure eStore (http://www.f-secure.com/en/web/home_global/protection/mobile-security/renew), via uw telefoon of via de webbrowser van uw pc. U ontvangt een bevestigings-e-mail waarin uw nieuwe code staat die u nodig hebt om de service te activeren. De nieuwe code invoeren:
    1. Open de toepassing.
    2. Tik op het rechterpijltje onder aan de gebruikersinterface totdat Bijwerken wordt weergegeven.
      Opmerking: Bijwerken wordt alleen weergegeven wanneer de toepassing in evaluatiemodus is of wanneer het abonnement op het punt staat te verlopen.
    3. Tik op Bijwerken. Het scherm Abonnement upgraden verschijnt.
    4. Tik op Code invoeren, voer uw code in en tik op OK.

Dit artikel in het Engels lezen

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
4 van 4
Laatste update:
‎30-03-2016 03:46 PM
Bijgewerkt door: