Hoe kan ik met Gezinsregels de tijd beperken die mijn kind op het apparaat doorbrengt?

Wilt u bepalen hoeveel tijd uw kinderen op hun apparaten kunnen besteden? U kunt op twee manieren instellen hoelang uw kind het apparaat mag gebruiken: Dagelijkse gebruikslimieten en Bedtijd.

Opmerking: Toepasbaarheid van dagelijkse gebruikslimieten:

• Op Android: alle apps, behalve vooraf geïnstalleerde apps
  • Op iPhone en iPad: webbrowsen met SAFE
  • Op Windows: het volledige apparaat
  • Op Mac: het volledige apparaat
  1. Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het account.
  2. Ga naar het tabblad SAFE in de navigatiebalk aan de bovenkant.
  3. Selecteer de gebruiker en het bijbehorende apparaat.
  4. Selecteer Gezinsregels.
  5. Ga naar het tabblad Dagelijkse gebruikslimieten, schuif de schuifregelaar naar rechts en stel vervolgens de dagelijkse gebruikslimieten als volgt in:
    1. Selecteer Bewerken of het pensymbool (op mobiele apparaten) om de instellingen te bewerken.
    2. Schuif de schuifregelaar voor Weekdagen en/of Weekenden naar de gewenste tijdsduur (bijvoorbeeld 2 uur per dag).
    3. Selecteer Opslaan of het vinkje (op mobiele apparaten) om de instellingen op te slaan en toe te passen.
  6. Ga naar het tabblad Bedtijd, schuif de schuifregelaar naar rechts en stel vervolgens de bedtijdlimieten als volgt in:
    1. Selecteer Bewerken of het pensymbool (op mobiele apparaten) om de instellingen te bewerken.
    2. Schuif voor Doordeweekse nachten en/of Weekendnachten de schuifregelaar om het gewenste tijdsbestek in te stellen.
    3. Selecteer Opslaan of het vinkje (op mobiele apparaten) om de instellingen op te slaan en toe te passen.

De dagelijkse gebruikslimieten zijn nu ingesteld.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
3 van 3
Laatste update:
‎11-10-2019 02:19 PM
Bijgewerkt door: