Hoe kan ik een abonnement voor F-Secure SAFE verlengen?

Dit artikel is alleen van toepassing als u ervoor hebt gekozen uw F-Secure SAFE-abonnement handmatig te verlengen.

Als uw abonnement bijna verloopt en u een melding hebt ontvangen om uw abonnement voor F-Secure SAFE te verlengen, gaat u als volgt te werk:

1. Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het account.
  2. Selecteer Nu verlengen. Er wordt een nieuw venster geopend. De optie F-Secure SAFE verlengen is al geselecteerd.
  3. Selecteer Doorgaan naar afrekenen. De pagina Uw abonnement verlengen wordt geopend.
  4. Controleer uw aankoop en selecteer Nu kopen. Uw abonnement wordt verlengd op basis van uw oorspronkelijke abonnement (licentieperiode en aantal apparaten).
  5. Selecteer Terug naar Mijn F-Secure om terug te gaan naar uw account.

Zodra uw betaling is ontvangen, wordt er een e-mail ter bevestiging naar u verzonden en hoeft u verder geen actie te ondernemen.

Uw verlengde abonnement wordt direct weergegeven in uw Mijn F-Secure-account; voor mobiele apps kan het enkele uren uren voordat het abonnement vernieuwt.

Als u het aantal apparaten in uw abonnement wilt verhogen, vernieuw dan eerst uw abonnement en klik vervolgens op Meer kopen in uw Mijn F-Secure-account om meer licenties aan te schaffen.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
6 van 6
Laatste update:
‎05-07-2019 11:14 AM
Bijgewerkt door: