Hoe kan ik alle gegevens van mijn apparaat wissen via My F-Secure?

Als u vermoedt dat uw apparaat is gestolen, kunt u al uw persoonlijke gegevens en apps op afstand ervan verwijderen.

Opmerking: Deze functie is uitsluitend beschikbaar voor SAFE voor Android. De functie om het apparaat te vergrendelen en te wissen moet zijn ingeschakeld op uw apparaat om deze functie te gebruiken. Deze instelling is standaard uitgeschakeld. Als u deze functie wilt inschakelen heeft F-Secure SAFE toestemming voor apparaatbeheer nodig. Bij apparaten die werken met Android OS 6.0 kan de SD-kaart niet automatisch worden gewist met de wisfunctie, in verband met de toestemmingsquery die is geïntroduceerd door Android OS 6.0.

1. Meld u aan bij My F-Secure vanaf een andere computer of een ander apparaat.
  2. Ga op de pagina Mijn F-Secure naar het apparaat binnen uw kring dat u wilt wissen.
  3. Klik of tik op het apparaatpictogram. Hierdoor wordt een venster geopend met basisgegevens die bij dat apparaat horen.
  4. Klik of tik op Zoeker.
  5. Klik of tik in het venster Zoeker op Wissen.
  6. Als u uw apparaat wilt wissen, klikt of tikt u op de knop Wissen. Als u uw apparaat wist, wordt alles op het apparaat verwijderd, inclusief F-Secure SAFE. Als gevolg van deze actie wordt het apparaat ook uit My F-Secure verwijderd.
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
6 van 6
Laatste update:
‎11-10-2019 02:58 PM
Bijgewerkt door: