Hoe installeer ik F-Secure SAFE op mijn Mac?

Voordat u F-Secure SAFE installeert, moet u ervoor zorgen dat:

• Het besturingssysteem van uw Mac is bijgewerkt.
  • U beschikt over niet-geïnstalleerde incompatibele software van een andere leverancier.
  • u bent aangemeld met beheerdersrechten op uw computer.
  • U hebt een actief Mijn F-Secure-account. Raadpleeg Hoe maak ik een account voor Mijn F-Secure? voor het maken van een account.
  • U hebt een internetverbinding.

Opmerking: Volg deze stappen om de app te installeren op het apparaat dat u momenteel gebruikt.

1. Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het account.
  2. Selecteer in Mijn F-Secure TOTAL-apps in de bovenste balk.
  3. Selecteer SAFE op het Mijn F-Secure-dashboard.
  4. Selecteer Apparaat toevoegen. Het venster Wiens apparaat wilt u beveiligen? wordt geopend.
  5. Selecteer Mijn apparaat en selecteer vervolgens Doorgaan. Het venster Apparaattype kiezen wordt geopend.
  6. Selecteer Deze computer en selecteer vervolgens Downloaden voor Mac.
  7. Afhankelijk van uw browser:
    • Het installatiebestand wordt automatisch gedownload. Of
    • U wordt gevraagd om het bestand op te slaan. Als u hierom wordt gevraagd, selecteert u Bestand opslaan.
  8. Wanneer de download is voltooid, opent u uw downloadmap en voert u het installatieprogramma uit. De installatiewizard wordt weergegeven.
  9. Selecteer Doorgaan op de Introductiepagina F-Secure SAFE installeren.
  10. Selecteer voor wie u F-Secure SAFE wilt installeren en selecteer Doorgaan.
  11. Selecteer Installeren op de pagina Installatietype. U moet mogelijk uw beheerderswachtwoord invoeren. Typ uw beheerderswachtwoord en selecteer Software installeren.
  12. Selecteer Doorgaan in het venster Activeren om te activeren. Voer uw beheerderswachtwoord opnieuw in om F-Secure in staat te stellen wijzigingen aan te brengen.
  13. F-Secure SAFE vraagt u om Browserbeveiliging te installeren. Selecteer uw internetbrowser uit het vervolgkeuzemenu en selecteer Nu installeren.
  14. Omdat het installatieproces per browser kan verschillen, volgt u de instructies op het scherm om de installatie van Browserbescherming te voltooien.

F-Secure SAFE is nu op uw apparaat geïnstalleerd en uw apparaat is beveiligd.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
11 van 11
Laatste update:
‎19-02-2019 07:48 PM
Bijgewerkt door: