annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe installeer ik F-Secure SAFE op mijn pc?

Voordat u F-Secure SAFE installeert, moet u ervoor zorgen dat:

• Uw Windows is bijgewerkt.
  • U beschikt over niet-geïnstalleerde incompatibele software van een andere leverancier.
  • u bent aangemeld met beheerdersrechten op uw computer.
  • U een actief Mijn F-Secure-account hebt. Lees het artikel Hoe maak ik een account voor Mijn F-Secure? om een account te maken.
  • U hebt een internetverbinding.

Opmerking: Volg deze stappen om de app te installeren op het apparaat dat u momenteel gebruikt.

1. Meld u aan bij Mijn F-Secure met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het account.
  2. Selecteer in Mijn F-Secure TOTAL-apps in de bovenste balk.
  3. Selecteer op het Mijn F-Secure-dashboard SAFE.
  4. Selecteer Apparaat toevoegen. Het venster Wiens apparaat wilt u beveiligen? wordt geopend.
  5. Selecteer Mijn apparaat en selecteer vervolgens Doorgaan. Het venster Apparaattype kiezen wordt geopend.
  6. Selecteer Deze computer en selecteer vervolgens Downloaden voor Windows.
  7. Afhankelijk van uw browser:
    • Het installatiebestand wordt automatisch gedownload. Of
    • U wordt gevraagd om het bestand op te slaan. Selecteer Bestand opslaan als dit wordt gevraagd.
  8. Druk op Ctrl+J op uw toetsenbord om de downloadmap te openen en het bestand te vinden.
  9. Voer het installatieprogramma uit door op het installatiebestand te klikken (bijvoorbeeld F-Secure-Safe-Network-Installer_xxxxxxxxxxxxx_.exe). Als het venster Gebruikersaccountbeheer wordt weergegeven, selecteert u Ja. Bezig met instelling.
  10. Selecteer Accepteren en doorgaan om de installatie te starten.

Opmerking: De standaardtaal van uw systeem wordt automatisch gedetecteerd en het product wordt ingesteld op dezelfde taal. Als u de taal in uw voorkeurstaal wilt wijzigen, selecteert u deze taal via het vervolgkeuzemenu linksbovenin.

Opmerking: Als u anonieme beveiligingsgegevens aan de F-Secure Security Cloud wilt bijdragen, selecteert u het selectievakje in het venster.

11. Wanneer het welkomstvenster wordt geopend, seleceert u Doorgaan. De installatie moet minder dan een minuut duren.

F-Secure SAFE is nu op uw apparaat geïnstalleerd en uw apparaat is beveiligd.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versiegeschiedenis
Revisienr.
20 van 20
Laatste update:
‎04-03-2019 03:17 PM
Bijgewerkt door: